Skocz do zawartości

Problem z nowym laptopem po raz 2-Dell Inspiron 5558


Recommended Posts

Witam Wszystkich Forumowiczów!

 

 

Jakiś czas temu założyłem temat na forum dotyczący nowego Dell'a Inspirona 5558 zamówionego ze sklepu internetowego x-kom. Problem dotyczył braku ładowania baterii mimo iż system Ubuntu wskazywał, że bateria się ładuje. Forumowicze doradzili mi odesłanie aby odzyskać swoje pieniądze (prawo zwrotu hajsu do 15dni). Tak też zrobiłem, niestety trwało to sporo i dopiero z 3-5 dni temu otrzymałem pieniądze na konto, postanowiłem zamówić jeszcze raz ten sam model (również z xkomu). I tutaj ku mojemu zaskoczeniu pojawiła się prawdopodobnie wadliwa sztuka (po raz 2).

     Laptop nie chciał się włączyć.Wyjąłem baterie, włożyłem, laptop włączył się, lecz niestety podczas dalszych kroków konfiguracji ubuntu zawieszał się wraz z wyłączeniem się touchpada. Próbowałem z 1000x go już odpalić i nici z tego.

 

Dodam że na opakowaniu lapka był przyklejony liścik z adresem bodajże działu technicznego xkomu ( czy może oznaczać to że dostałem sztukę która była w naprawie?) Co działać? Kolejna reklamacja? Wgranie win7 + sterowniki na nowo (czy to coś da skoro laptop raz reaguje na przycisk włączenia a raz nie?) , czy opieprzyć xkom w korespondencji i dać im ostatnią 3 szansę ?

Link to post
Share on other sites

Masz NBD to dzwoń do Della.

Ja do firmy zamówiłem z tego samego sklepu tą samą markę laptopa i wystąpił ten sam problem. Sprzęt przyszedł w czwartek. W czwartek zgłosiłem usterkę do Della, w piątek mialem nowa ładowarkę (podejrzenie że jej wina), w poniedziałek był serwisant z częściami (bo to jednak nie była ladowarka). Wymienił płytę wraz z prockiem i grafiką.

 

Problem jest w tym, że ten sklep sprzedaje lapki w innej konfiguracji niż wypuścił producent i pseudo serwisant ze sklepu nie umie ponownie poprawnie skręcić sprzętu. Naklejka ze sklepu dla serwisu Della jest nic nie warta. Dell realizuje gwarancje po serwice tagu.

 

Albo oddaj go ponownie i zamów z innego źródła.

Albo wezwij serwis Dell.

 

Ja wezwałem serwis Dell korzystając z NBD. Przyjechał do firmy. Rozkręcał przy mnie. Poprzecierane/uszkodzone kable. Złożone "byle weszło". Nie miało prawa działać. Wymienił, złożył, śmiga 3ci miesiąc. Zajęło serwisowi Della może 15 minut.

 

Z tego miejsca pozdro dla serwisu Lenovo i Acera.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...