Skocz do zawartości

Komputer do obliczeń, codziennego użytkowania [1700-2000]


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez kajtek.,

Recommended Posts

  • Zastosowanie komputera : Internet, filmy, mniej wymagające gry, proste obliczenia inżynierskie
  • Maksymalna kwota : 2000zł (wolałbym okolice 1700)
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Raczej tak, delikatnie dla zabawy ;)
  • Których części potrzebuję : Wszystkich
  • Rozdzielczość mojego monitora : 1920x1080
  • Części z poprzedniego komputera : Kingston sv300 120
  • Specjalne wymagania : - 
  • Własna propozycja zestawu http://www.morele.net/inventory/info/J8JlH3/
  • Inne : Dysk nie jest konieczny, może być mniejszy bądź wolniejszy.

Cześć, chcę skompletować przyzwoity zestaw do codziennego użytku. Nie zamierzam na nim grać w ultra nowości na ultra detalach, ale chcę mieć spokój na jakieś 4-5 lat.

Studiuję na polibudzie, czasem trzeba coś narysować w programach typu CAD albo SolidWorks, albo policzyć coś numerycznie w MESie - nie musi to być jednak klaster obliczeniowy. Wystarczy że się nie zagotuje w trakcie obliczeń (w przeciwieństwie do mojego obecnego lapka, który lada chwila trafi do krainy wiecznych bitów).

Czekam na propozycje i uwagi.

[update]

Jednak wydaje mi się że G3258 będzie lepszy (możliwość OC). Co wy na to?

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

 

 

Jednak wydaje mi się że G3258 będzie lepszy (możliwość OC). Co wy na to?

 

Jaki system ? Poczytaj na temat OC tego CPU na H81 pod Win10 :/ 

 

Ja bym to zrobił całkowicie inaczej.

 

 

 

mniej wymagające gry

 

Możesz podać jakieś przykładowe tytuły ?

 

1 x  Intel Core i5-6400 /2.7GHz, 6MB, LGA1151, BOX/ 1 x  GoodRam 8GB 2400MHz CL15 Play 1 x  MSI H110M PRO-D /intel H110, DDR4, LGA1151/ 1 x  Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda 1 x  Liteon iHAS122 SATA (black) 1 x  Zalman ZM-T3 USB3.0 (micro ATX) 1 x  Antec VP-PC 500W 120mm