kamileq27 4 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Cześć Mam problem z telefonem mojej dziewczyny. Ostatnimi czasy podczas podróży sam jej pękł (nie nie spadł nigdzie, miała go w kieszeni), w taki sposób że cała dolna połowa ekranu nie działa. Telefon to bodajże HTC Desire 610. Słyszałem już nie raz o takich "samoczynnych" pęknięciach więc oddaliśmy go do operatora z żądaniem naprawy, ponieważ nie była to jej wina a wada telefonu. Po około 3 tygoniach od oddania (czyli dzisiaj) dostaliśmy spowrotem telefon z informacją że telefon może być jedynie naprawiony na nasz koszt, bodajże 850 zł. Za taką kasę możemy kupić nowy telefon, a więc pytanie jest takie czy warto się któcić? Czy może wysłać na gwarancję producenta? Jest jakaś szansa że zostanie to uznane u producenta? A może ktoś też miał taką sytuację? I czy mogę odstąpić od umowy jeśli jest on na abonament? Z góry dziękuję za pomoc (i nie polecam "fioletowych" ) Cytuj Link to post Share on other sites
davyx 53 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Operatorów omijaj szerokim łukiem. Uderzaj bezpośrednio w oficjalny serwis. Proponuje najpierw dowiedzieć się jaki to dokładnie model a potem poszukać jakiś tematów na ten temat. Jeżeli znajdziesz podobny wątek będziesz wiedział wszystko. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 (edytowane) A myślisz że operator gdzie wysyła fona?Z pęknięciami jest dość śliska sprawa,zawsze będą zarzucać że fon upadł itp,operator daje możliwość ubezpieczenia wyświetlacza i jednak warto z tego skorzystać, 5zł na miesiąc to nie majątek a głowę masz spokojną. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez chudy131080 Cytuj Link to post Share on other sites
davyx 53 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 (edytowane) No akurat w "play" miałem przypadek że jak zaniosłem telefon do operatora po tygodniu go odebrałem nienaprawionego (uszkodzony plastik nad ekranem), zgłosiłem na infolinii producenta, następnego dnia przyjechał kurier, zabrał telefon. Po kilku dniach dostałem paczkę z wymienionym plastikiem razem z wyświetlaczem... Więc coś musi być na rzeczy, prawa? Edytowane 11 Stycznia 2016 przez davyx Cytuj Link to post Share on other sites
dawid0032 746 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Dodatkowo jeszcze przez operatora to czasem wieki trwa. Lepiej prosto do producenta. Kurier odbierze i potem przywiezie. Ja niedawno G3 wysłałem we poniedziałek po południu a w czwartek ok południa już go miałem w domu naprawionego. Moim zdaniem warto tak zrobić Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Może warto a może nie,swojego Flexa przez Play wysyłałem i tydzień to trwało.Natomiast temat jest z deka inny,i jeśli odmówili naprawy w ramach gwarancji to wątpię czy bezpośrednio przez serwis producenta coś wskóra,jednakże próbuj,nóż się uda. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.