Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Gwarancja na telefon i pomoc

telefon htc desire 610 gwarncja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamileq27

kamileq27
  • Bywalec

  • 138 postów

Napisano 11 styczeń 2016 - 19:50

Cześć :) Mam problem z telefonem mojej dziewczyny. Ostatnimi czasy podczas podróży sam jej pękł (nie nie spadł nigdzie, miała go w kieszeni), w taki sposób że cała dolna połowa ekranu nie działa. Telefon to bodajże HTC Desire 610. Słyszałem już nie raz o takich "samoczynnych" pęknięciach więc oddaliśmy go do operatora z żądaniem naprawy, ponieważ nie była to jej wina a wada telefonu. Po około 3 tygoniach od oddania (czyli dzisiaj) dostaliśmy spowrotem telefon z informacją że telefon może być jedynie naprawiony na nasz koszt, bodajże 850 zł. Za taką kasę możemy kupić nowy telefon, a więc pytanie jest takie czy warto się któcić? Czy może wysłać na gwarancję producenta? Jest jakaś szansa że zostanie to uznane u producenta? A może ktoś też miał taką sytuację? I czy mogę odstąpić od umowy jeśli jest on na abonament? Z góry dziękuję za pomoc (i nie polecam "fioletowych" :) )


  • 0

#2 davyx

davyx
  • Dyskutant

  • 185 postów

Napisano 11 styczeń 2016 - 21:22

Operatorów omijaj szerokim łukiem. Uderzaj bezpośrednio w oficjalny serwis. Proponuje najpierw dowiedzieć się jaki to dokładnie model a potem poszukać jakiś tematów na ten temat. Jeżeli znajdziesz podobny wątek będziesz wiedział wszystko. 


  • 0

CPU: Intel i5 4690K,  COOLER: Thermalright HR-02-Macho-BW, MOBOMsi Z97 Gaming 7, RAM: Corsair Vengeance Pro 8GB 2133 CL9,      

GPU: Gigabyte GeForce GTX 970, PSU: Corsair RM 750W, CASE:Fractal Design Delfine R4, HDD:WD Blue 1TB, SSD:Crucial MX100 128GB


#3 chudy131080

chudy131080
  • obłąkany

  • 6792 postów

Napisano 11 styczeń 2016 - 21:28

A myślisz że operator gdzie wysyła fona?Z pęknięciami jest dość śliska sprawa,zawsze będą zarzucać że fon upadł itp,operator daje możliwość ubezpieczenia wyświetlacza i jednak warto z tego skorzystać, 5zł na miesiąc to nie majątek a głowę masz spokojną.

Użytkownik chudy131080 edytował ten post 11 styczeń 2016 - 21:28

  • 0

#4 davyx

davyx
  • Dyskutant

  • 185 postów

Napisano 11 styczeń 2016 - 22:36

No akurat w "play" miałem przypadek że jak zaniosłem telefon do operatora po tygodniu go odebrałem nienaprawionego (uszkodzony plastik nad ekranem), zgłosiłem na infolinii producenta, następnego dnia przyjechał kurier, zabrał telefon. Po kilku dniach dostałem paczkę z wymienionym plastikiem razem z wyświetlaczem... Więc coś musi być na rzeczy, prawa? 


Użytkownik davyx edytował ten post 11 styczeń 2016 - 22:37

  • 0

CPU: Intel i5 4690K,  COOLER: Thermalright HR-02-Macho-BW, MOBOMsi Z97 Gaming 7, RAM: Corsair Vengeance Pro 8GB 2133 CL9,      

GPU: Gigabyte GeForce GTX 970, PSU: Corsair RM 750W, CASE:Fractal Design Delfine R4, HDD:WD Blue 1TB, SSD:Crucial MX100 128GB


#5 dawid0032

dawid0032
  • Maniak

  • 4570 postów
  • Miejscowość:Rybnik

Napisano 11 styczeń 2016 - 22:41

Dodatkowo jeszcze przez operatora to czasem wieki trwa. Lepiej prosto do producenta. Kurier odbierze i potem przywiezie. Ja niedawno G3 wysłałem we poniedziałek po południu a w czwartek ok południa już go miałem w domu naprawionego. Moim zdaniem warto tak zrobić
  • 0

#6 chudy131080

chudy131080
  • obłąkany

  • 6792 postów

Napisano 11 styczeń 2016 - 22:54

Może warto a może nie,swojego Flexa przez Play wysyłałem i tydzień to trwało.Natomiast temat jest z deka inny,i jeśli odmówili naprawy w ramach gwarancji to wątpię czy bezpośrednio przez serwis producenta coś wskóra,jednakże próbuj,nóż się uda.


  • 0
<p>
Spoiler





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: telefon, htc, desire 610, gwarncja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych