awerdo 0 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Morele.net - porażka Na Morele zarejestrowałem się z 2 lata temu. Mieszkałem wtedy w innym mieście. Kupując kolejny komputer, jako adres do wysyłki podałem nowy adres zamieszkania. Dopłaciłem też za dostarczenie komputera w godzinach wieczornych (18-22) Ze zdumieniem odebrałem telefon z starego miejsca zamieszkania, że mój komputer dojechał tam rano mimo ze zaplacilem zeby to bylo po 18, i to do innego miasta. Morele przyjelo reklamacje telefoniczne, mieli sie skontaktowac, i od 4 dni mnie zlewają. Na ticketa przysłali odpowiedz: "Towar został wysłany" Jak prawo traktuje brak dostarczenia zakupionego towaru? Ja nic nie dostałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Tankersss 398 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Na pewno zmieniło ci adres? I czy tamten usunąłeś? Bo może być wina po twojej stronie. Cytuj Link to post Share on other sites
awerdo 0 Napisano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Ze strony Morele : Wysyłka (Kurier) 02-493 Warszawa Towar jest w zupełnie innym mieście. Adres wysyłki jest OK. Morele wyslalo na stary ares ktory pozostal w dane do faktury. Ale w dane gdzie wyslac byly nowe dane dobre. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez awerdo Cytuj Link to post Share on other sites
Deomortis 72 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 I stworzyłeś tu specjalnie konto dzisiaj, żeby się z nami tym podzielić? Fajnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Aż się przykro patrzy jak takie trolle jak Pan wyżej piszą posty, żeby sprowokować nowych użytkowników forum. . Autorze, ja bym na Twoim miejscu prosiłbym sklep o zwrot kosztów, które wydałeś na przesyłkę i nadanie paczki na właściwy adres aż do skutku, niestety ale jak zlewają to trzeba się dopominać o swoje. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Crout Cytuj Link to post Share on other sites
ememiks 7 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Miałem też wpadkę z komputronikiem. Zamawiałem podzespoły i obudowe zakonczyłem zamówienie zatwierdziłem potwierdziłem ok. Pół godziny później kolega żebym mu zamówił trochę inne podzespoły taka sama obudowa, zasilacz, pamięci no to stworzyłem, zakończyłem i potwierdziłem. No i czekam i czekam a tu że zamówienie anulowane dopiero się dowiedziałem po tygodniu bo w statusie zamówienia magia na którą było brak odpowiedzi. Okażało się później że mądry z obsługi pomyślał że zammotałem się i pozamawiałem x2 raży to samo tyłe że jak pisałem podzespoły się różniły w zamówieniach tylko obudowa itp. taka sama. No nic skorzystał kto inny x2 zamówienia po przeszło 2 tysiące każde. Najlepsze że cicho sza ze strony komputronika dopiero jak przycisnołem to się dowiedziałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Deomortis 72 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Aż się przykro patrzy jak takie trolle jak Pan wyżej piszą posty, żeby sprowokować nowych użytkowników forum. . Stworzyć nowe konto na jednym z największych polskich forum ze sprzętem komputerowym i wylewać od razu żale na jakiś sklep? Nie brzmi to wiarygodnie. Ja wiem, znamy firmę Morele i ich obsługę nie od dziś. Ale coś takiego, aż bije w oczy. Niemniej jednak przyznam że mój post mógł wyglądać na prowokację, za co przepraszam autora tematu i czytelników. @OnTopic Autorze musisz ich męczyć. Wina jest po ich stronie. Jak prawo traktuje brak dostarczenia towaru? Jako niewywiązanie się z umowy. Strasz ich uokikiem, to na nich podobno działa bardzo motywująco. Cytuj Link to post Share on other sites
awerdo 0 Napisano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 Wczoraj udzielono mi odpowiedzi na ticket: Witam serdecznie,Uprzejmie informuję, że zamówienie zostało wysłane.Pozdrawiam,<nazwisko usunołem>Młodszy Specjalista ds. obsługi klientaMorele.Netul. Fabryczna 20A31-553 Kraków no super, ja zgłaszam że wysłano na zły adres, na co w odpowiedzi dostaje że zostało wysłane. Wczoraj kolejne zgłoszenie. Pani je przyjęła i o ile w stosunku do złego adresu przyjęła ze zrozumieniem, o tyle sie opierała ze nie bylo zaznaczone 18-22, mimo tego http://screenshooter.net/102448466/cnscutj Ale w końcu obiecała że będzie to załatwione (wczoraj) i od tego czasu cisza Hmm, ciekawe ile czasu to potrwa. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.