Skocz do zawartości

[MULTI] Torment: Tides of Numenera


  

1 użytkownik zagłosował

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      0
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

http://www.ripten.com/wp-content/uploads/2013/03/torment-tides-of-numenara_title.png

http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/272270/header.jpg?t=1488271334
 
Torment: Tides of Numenera to gra cRPG zaprojektowana jako duchowy spadkobierca kultowego Planescape Torment. Produkcję opracowało znane zWasteland 2 studio inXile. Głównym projektantem był Colin McComb, czyli człowiek, który odegrał kluczową rolę przy produkcji pierwowzoru.
 
InXile nie posiada praw do marki Planescape, więc następcę Tormenta osadzono w innym świecie. Wybór padł na uniwersum Numenera, czyli gry fabularne autorstwa Monte Cooka – legendarnego projektanta, który opracował Dark Matter, Arcana Unearthed, Ptolus i kilkadziesiąt dodatków do stołowego Planescape, jak również współtworzył trzecią edycję Dungeons & Dragons. Akcja osadzona jest w odległej przyszłości na Ziemi, miliardy lat od dnia dzisiejszego, a ukazany świat łączy elementy fantasy oraz science­fiction. Większość mieszkańców naszej planety żyje w tych czasach na poziomie cywilizacyjnym odpowiadającym średniowieczu, ale jednocześnie otaczają ich pozostałości dawnych, bardziej zaawansowanych cywilizacji. Niektóre z tych reliktów przeszłości (tytułowe numenery) są przydatne, pomagając w transporcie, komunikacji czy obronie. Inne z kolei stanowią śmiertelne zagrożenie. W trakcie przygód gracze natkną się m.in. na zmodyfikowane genetycznie monstra, chmury oszalałych nanobotów, istoty przywiezione z innych planet, a także stwory z innych wymiarów.
 
W grze zaimplementowany został bardzo rozbudowany system wyborów moralnych odzwierciedlany przez tzw. Fale, który wpływa na otaczający nas świat, statystyki znajdowanych przedmiotów czy też reakcje spotykanych w czasie wędrówki bohaterów niezależnych. Oprócz tego podejmowane przez nas decyzje wpływają na charakter podróżujących z nami towarzyszy, a także mogą sprawić, że kompani zwrócą się przeciwko nam. Sama postać bohatera będzie odgórnie narzucona, gracze otrzymają jednak możliwość wyboru płci, klasy oraz dowolnego rozwoju wybranych umiejętności.
 
Pod względem mechaniki rozgrywki inXile oparło się na rozwiązaniach stołowego pierwowzoru, ale nie jest to pełna adaptacja papierowych zasad. Zamiast tego opracowany przez Monte Cooka system posłużył jedynie jako fundament do stworzenia czegoś bardziej dopasowanego do potrzeb gry komputerowej. Walki rozgrywane są z wykorzystaniem systemu turowego. Wraz z kolejnymi przygodami bohaterowie zyskują punkty doświadczenia, które wydajemy następnie na rozwój ich umiejętności.
 
Mocną stroną Torment: Tides of Numenera jest bez wątpienia ścieżka dźwiękowa. Muzykę w grze skomponował Mark Morgan, czyli muzyk odpowiedzialny za soundtracki w Planescape Torment, Fallout, Fallout 2 i Fallout: New Vegas. Silnikiem graficznym zastosowanym w produkcji studia inXile jest Unity, a cała rozgrywka została przedstawiona w rzucie izometrycznym (2D), choć wykorzystuje także prerenderowane tła.
 

 

 
http://img6.gram.pl/20160106101715.jpg
 
 
 
Wywiad z twórcą
 
Wrażenia z testów
 
Po Pillarsach szykuje się kolejna świetna gra. Osoby które wsparły grę na Kickstarterze otrzymają dostęp do bety już 17 stycznia tego roku. Pozostała reszta, w ramach Early Access na steamie od 26 stycznia
 
Premiera: 28 luty 2017r.
Platformy: PC
Link to post
Share on other sites
  • 7 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...