Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Wyskakujące okno cmd

cmd konsola windows

• Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Borek93

Borek93
  • SMOKIN' N' JOKIN' :]

• 36 postów
  • Miejscowość:Łódź/Bedworth

Napisano 04 styczeń 2016 - 22:32

Witam,

Pare dni temu postawiłem system na nowym dysku SSD i od tamtego czasu co jakiś czas randomowo wyskakuje konsola cmd, mignie i znika, z systemem nic złego się nie dzieje, ale np. podczas grania minimalizuje mi gre kiedy okienko się pojawia, jest to dość uciążliwe podczas rozgrywek online.

Piszcie co mam dać jakie logi i z czego, bo w temacie software jestem zielony :)

Laptop Acer VN7-591G-793J

Win 8.1 64bit

i7 4720HQ

Gtx 860m

8 GB Ram Samsung

SSD Crucial MX200 250GB

Sterowniki aktualne i poinstalowane, więcej chyba nie potrzeba o laptopie pisać.

Dzięki.

• 0

Hajs, miłość, haj - nonstop to przedawkowywać !

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

• 10385 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 04 styczeń 2016 - 22:53

https://www.google.p...NIsWwygOk0aOIDg

• 1

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W

#3 worm

worm
  • π

• 10802 postów

Napisano 04 styczeń 2016 - 22:53

Masz zainstalowanego jakiegoś antywirusa? Nie zaszkodzi przeskanować profilaktycznie.

Również skan Malwarebytes Antimalware przyda się.

• 1

Moderator / Ekspert działów: Kącik retro komputerów / Pełne zestawienie Ekspertów

#4 Borek93

Borek93
  • Autor tematu

• 36 postów

Napisano 05 styczeń 2016 - 00:19

Patrzyłem po google, ale podstawowe czynności zrobiłem. Co do antyvirusa nie mam nic, skan przed chwilą zrobiłem malwarebytes i jest czysto, uważam na co wchodzę i w sumie nigdy nie miałem problemów z wirusami ani innym takim.