Witam.
Pierwszy post więc wypada się przywitać. Także jestem Paweł mam 20 lat i jestem studentem oraz witam serdecznie
- Zastosowanie komputera: gry, praca, studia, zastosowanie ogólne
- Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 3000, ale jeżeli będzie się to opłacać to jestem w stanie dołożyć coś więcej.
- Kiedy zamierzasz kupić komputer? Jak najszybciej
- Których części potrzebujesz?: Komputer, bez monitora i bez nagrywarki DVD
- Czy będziesz podkręcać sprzęt? Na początek nie, ale kiedyś możliwe, że się tym zajmę.
- Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?: Rozdzielczość to 1920x1080 z HD, aczkolwiek w monitor będę inwestował kiedy indziej.
- Specjalne wymagania: Możliwie niewielki, ale nie jest to najważniejsze. Oczywiście niedrogi, wydajny, żeby pohulał jeszcze pare lat i dał radę z gierkami no i dobrze jakby nie był głośny.
- Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? Z grubsza komputer chciałbym kupić od podstaw razem z obudową. Ze starego sprzętu wykorzystam prawdopodobnie tylko nagrywarkę DVD.
- Własna propozycja zestawu: Otóż korzystając z dobroci serwisu proline ( w którym prawdopodobnie zaopatrzę się w swój nowy komputer) wygenerowałem link z własną propozycją zestawu i głównie na ocenie tego zestawu mi zależy. Prezentuje się on tak:
- Procesor: Intel Core i5-4460 3,2 GHz 6MB cache s. 1150 Box.
- Płyta główna :MSI B85M-E45 Intel B85 LGA 1150.
- Chodzenie procesora: Be quiet! Pure Rock BK009.
- Pamięć ram: Crucial Ballistix Sport 2x4GB DDR3-1600 Dual Chanel Kit Non-ECC CL9 BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU.
- Karta graficzna :Gigabyte GF GTX970 4GB 256Bit PCI-E GV-N970WF3OC-4GD.
- Dysk: Seagate ST1000DM003 1TB sATA III 64MB.
- Obudowa: Tacens Mars Gaming MC2 V2 czarna.
- Zasilacz: Aerocool PGS VX-550 80+ 550W.
Tutaj pytania: Czy opłaca się kupować model gtx 970 zamiast modelu 960? Czy ta przebitka ok. 450 zł jest rzeczywiście tego warta ? - Czy wybrany zasilacz poradzi sobie z tym zestawem?