Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Komputer dla gracza za ok 3000 zł

komputer gracz student wydajny wielofunkcyjny

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 nadrill

nadrill
  • Nowicjusz

• 5 postów

Napisano 29 grudzień 2015 - 22:36

Witam. 
Pierwszy post więc wypada się przywitać. Także jestem Paweł mam 20 lat i jestem studentem oraz witam serdecznie :D

• Zastosowanie komputera: gry, praca, studia, zastosowanie ogólne
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 3000, ale jeżeli będzie się to opłacać to jestem w stanie dołożyć coś więcej. 
  • Kiedy zamierzasz kupić komputer? Jak najszybciej :D
  • Których części potrzebujesz?: Komputer, bez monitora i bez nagrywarki DVD
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? Na początek nie, ale kiedyś możliwe, że się tym zajmę.
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?: Rozdzielczość to 1920x1080 z HD, aczkolwiek w monitor będę inwestował kiedy indziej.
  • Specjalne wymagania: Możliwie niewielki, ale nie jest to najważniejsze. Oczywiście niedrogi, wydajny, żeby pohulał jeszcze pare lat i dał radę z gierkami no i dobrze jakby nie był głośny.
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? Z grubsza komputer chciałbym kupić od podstaw razem z obudową. Ze starego sprzętu wykorzystam prawdopodobnie tylko nagrywarkę DVD.
  • Własna propozycja zestawu: Otóż korzystając z dobroci serwisu proline ( w którym prawdopodobnie zaopatrzę się w swój nowy komputer) wygenerowałem link z własną propozycją zestawu i głównie na ocenie tego zestawu mi zależy. Prezentuje się on tak:
  • Procesor: Intel Core i5-4460 3,2 GHz 6MB cache s. 1150 Box.
  • Płyta główna :MSI B85M-E45 Intel B85 LGA 1150.