Skocz do zawartości

Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez lewiis,

Recommended Posts

  Witam!

 
Ostatnio przymierzam się do kupna nowego PC jestem zielony w tych sprawach więc proszę o kilka wskazówek. Znalazłem 2 takie zestawy jak je oceniacie, odpowiadają mi one cenowo (ten PC nie ma być potworem, ale powinien obsłużyć nowsze gry oraz zapewnić perfekcyjne działanie CS:GO)
 
Zetaw:
1)  http://www.morele.net/inventory/info/BLwF1/
 
2)  http://www.morele.net/inventory/info/HpeHXV/?utm_source=youtube.com&utm_medium=link&utm_campaign=IN_YT_TechnologyCorner 

 

Bardziej odpowiada mi ten 1 Co sądzicie o obudowach w tych zestawach? Którą z tych 950 polecacie bardziej, czy może lepiej dołożyć do 960? Monitor lepiej podłączyć bezpośrednio do karty grafiki (te w obudowie są zbędne, tak?) Jeszce jedno czy lepiej kupić tą droższą płytę główną bardziej przyszłościową czy lepiej zaoszczędzić? Warto by było kupić dysk SSD 180GB plus np. 500GB HDD czy zostać na 1 TB bo trochę by trzeba dopłacić?

 

Możecie mi także zasugerować coś w tej granicy cenowej. Tu jeszcze film odnośnie 2 zestawu:

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Pod cs go trzeba Ci przede wszystkim mocny procesor 

Palit GeForce GTX 750 Ti StormX Dual 2GB DDR5 128bit (1281/6008)

Intel Core i5-4460 /3.2GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/

Zalman ZM-T3 USB3.0 (micro ATX)

MSI H81M-P33 /intel H81, LGA1150/

Antec VP-PC 400W 120mm

Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda

Crucial 8GB 1600MHz CL9 Ballistix

Palit GeForce GTX 750 Ti StormX Dual 2GB DDR5 128bit (1281/6008)

Razem 2155zł + Kod na darmowe złożenie i wysyłkę do wpisania w komentarzu do zamówienia: X98TY2AZ + dostawa

Wydajny 4 rdzeniowy procek, ram w jednej kości pod h81 żeby można było dołożyć, szybki i cichy hdd, zasilacz będzie tu sporym zapasem, budżetowe mobo, najszybsza wersja gtx 750ti 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji