Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Serwis i gwarancja - dział monitory

serwis gwarancja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 drachenfeles

drachenfeles
  • Let the Galaxy Burn!

  • 19606 postów
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 10 grudzień 2015 - 12:48

Temat zbiorczy służący do dzielenia się swoimi doświadczeniami z serwisami/postępowaniem gwarancyjnym monitorów, proszę stosować poniższy wzór:

 

Producent:

Model (rewizja):

Data i miejsce zakupu:

Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego:

Opis Usterki:

Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego:

Ocena: (jednym zdaniem Negatywna/Neutralna/Pozytywna)

Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego: (rzeczowo i na temat, to i to, wtedy i wtedy, bez emocji i komentarzy)

(opcjonalnie) Twoja opinia: (tu możesz kwieciście skomentować, mając na uwadze ogólny regulamin forum ma się rozumieć)


  • 0

#2 detonat0r

detonat0r
  • Bywalec

  • 77 postów

Napisano 10 grudzień 2015 - 18:42

Producent: Dell

Model (rewizja): U2713H

Data i miejsce zakupu: 03.12.2015 @

Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 07.12.2015

Opis Usterki: Bad pixele

Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 24H

Ocena: (jednym zdaniem Negatywna/Neutralna/Pozytywna) Negatywna

Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego:Gwarancja Dell Premium Panel - 1 jasny subpiksel = wymiana monitora i tu zonk, bo jak się okazuje (w świetle prawa) na stary pokieraszowany, z datą zakupu 04.2014.

 Twoja opinia: Polecam wszystkim zakup Della online na fakturę, wraz z tą ekstra usługą gwarancyjną, w przypadku bad pixela otrzymacie w ramach wymiany starego dziada, a mili Panowie z infolinii technicznej posłużą radą, że uj ich to boli, że Wasz monitor jest nowy, bierz Polaku grata albo pal wrotki.


Użytkownik detonat0r edytował ten post 10 grudzień 2015 - 18:43

  • 1

i7 6850K / Noctua NH-D15 / EVGA GTX 1080 Ti FTW3 / ASRock X99 Taichi / Samsung 960 PRO 512 + 2 x Samsung 850 PRO 512 GB + WD My Book Duo 2x3TB + WD My Book 4TB + Silicon Armor 1 TB / Seasonic PRIME Platinum 750W / G.Skill 8GBx4 2800MHz @ Fractal R5

Nikon D7500 + S17-50 + N35 + T70-200 G2


#3 detonat0r

detonat0r
  • Bywalec

  • 77 postów

Napisano 24 grudzień 2015 - 14:38

Producent: Dell

Model (rewizja): U2713H

Data i miejsce zakupu: 03.12.2015 @

Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 07.12.2015

Opis Usterki: Bad pixele

Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 24H

Ocena: (jednym zdaniem Negatywna/Neutralna/Pozytywna) Negatywna

Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego:Gwarancja Dell Premium Panel - 1 jasny subpiksel = wymiana monitora i tu zonk, bo jak się okazuje (w świetle prawa) na stary pokieraszowany, z datą zakupu 04.2014.

 Twoja opinia: Polecam wszystkim zakup Della online na fakturę, wraz z tą ekstra usługą gwarancyjną, w przypadku bad pixela otrzymacie w ramach wymiany starego dziada, a mili Panowie z infolinii technicznej posłużą radą, że uj ich to boli, że Wasz monitor jest nowy, bierz Polaku grata albo pal wrotki.

OK, żeby być sprawiedliwym , postraszyłem ich, że opisałem wszystko na forum benchmark i przysłali NOWY. Znakomicie podświetlony, z zero bad pixeli, z pięknie przylegającą ramką, nówka sztuka wyprodukowany 4 miechy temu. :rotfl: 116rjnk.jpg


  • 3

i7 6850K / Noctua NH-D15 / EVGA GTX 1080 Ti FTW3 / ASRock X99 Taichi / Samsung 960 PRO 512 + 2 x Samsung 850 PRO 512 GB + WD My Book Duo 2x3TB + WD My Book 4TB + Silicon Armor 1 TB / Seasonic PRIME Platinum 750W / G.Skill 8GBx4 2800MHz @ Fractal R5

Nikon D7500 + S17-50 + N35 + T70-200 G2


#4 Badder

Badder
  • Doświadczony

  • 541 postów

Napisano 09 styczeń 2016 - 16:10

Producent: Acer

Model (rewizja): Predator X34 z Gsync

Data i miejsce zakupu: 24.11.2015 @

Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 25.11.2015

Opis Usterki: Matryca nie była w stanie się odświeżać z częstotliwością 100Hz w trybie OC (migał i gasł ekran)

Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 12 dni

Ocena: Negatywna

Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego: Nie chcieli wpierw przyjąć monitora, bo gadali, że nie muszę korzystać z 100HZ(fu*k - monitor za ponad 5 koła i nie muszę...). Jak powiedziałem, że w internecie czytałem problemy innych ludzi, to przyznali, że tak się dzieje i kazali wysłać. Po zakończeniu czynności stwierdzili, że z monitorem wszystko w porządku i odesłali i jest tak jak było

Poszedłem do sklepu z komputerem(bo nie mieli żadnej stacjonarki a już w ogóle na wejście DP), żeby zobaczyli to na własne oczy i zrobili tak, że oni tj. sklep zwrócił mi pieniądze i wzięli monitor (RTV Euro).

Twoja opinia: Nie polecam wszystkim zakupu acerów, bo z ludzi próbują robić debili, że za słaba karta. Mam gtx 970 a oni mi mówią, że testowali na gtx 980 jakby to była niewiadomo jaka różnica. No i co z tego? Skoro od razu na pulpicie wywalało mi po zmianie częstotliwości? Więcej nerwów i kupa kasy, a oni zwalają winę na wszystko tylko nie na swój chiński złom.


Użytkownik Badder edytował ten post 09 styczeń 2016 - 16:31

  • 0

#5 Badder

Badder
  • Doświadczony

  • 541 postów

Napisano 10 styczeń 2016 - 01:09

CO ja ... niby takiego napisałem, że posty usuwacie? a już myślałem, że robią to tylko na wp i interii.

Co to? Źle pisać prawdę o acerze? Nie na rękę to wam czy co.

 

Nie klnij // jg


Użytkownik jacekgothic edytował ten post 10 styczeń 2016 - 10:01

  • 0

#6 drachenfeles

drachenfeles
  • Autor tematu
  • Let the Galaxy Burn!

  • 19606 postów
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 10 styczeń 2016 - 01:42

twój post musiał wylecieć przez przypadek, gdy Jacek tu wpadł


  • 0

#7 jacekgothic

jacekgothic
  • ❄️

  • 15918 postów

Napisano 10 styczeń 2016 - 10:22

CO ja ... niby takiego napisałem, że posty usuwacie?

 

Przywróciłem ten Twój post w którym nie napisałeś nic, jest to sam cytat tekstu, którego nie ma na forum. detonat0r zmienił treść swojej wypowiedzi...

Dlatego zostało to usunięte...


  • 0

Xbox One X + elite + OLED LG B8 55"  //  HUAWEI MateBook D 15.6"






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwis, gwarancja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych