drachenfeles 5499 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Temat zbiorczy służący do dzielenia się swoimi doświadczeniami z serwisami/postępowaniem gwarancyjnym monitorów, proszę stosować poniższy wzór: Producent: Model (rewizja): Data i miejsce zakupu: Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: Opis Usterki: Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: Ocena: (jednym zdaniem Negatywna/Neutralna/Pozytywna) Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego: (rzeczowo i na temat, to i to, wtedy i wtedy, bez emocji i komentarzy) (opcjonalnie) Twoja opinia: (tu możesz kwieciście skomentować, mając na uwadze ogólny regulamin forum ma się rozumieć) Cytuj Link to post Share on other sites
detonat0r 11 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Producent: Dell Model (rewizja): U2713H Data i miejsce zakupu: 03.12.2015 @ Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 07.12.2015 Opis Usterki: Bad pixele Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 24H Ocena: (jednym zdaniem Negatywna/Neutralna/Pozytywna) Negatywna Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego:Gwarancja Dell Premium Panel - 1 jasny subpiksel = wymiana monitora i tu zonk, bo jak się okazuje (w świetle prawa) na stary pokieraszowany, z datą zakupu 04.2014. Twoja opinia: Polecam wszystkim zakup Della online na fakturę, wraz z tą ekstra usługą gwarancyjną, w przypadku bad pixela otrzymacie w ramach wymiany starego dziada, a mili Panowie z infolinii technicznej posłużą radą, że uj ich to boli, że Wasz monitor jest nowy, bierz Polaku grata albo pal wrotki. Edytowane 10 Grudnia 2015 przez detonat0r 1 Cytuj Link to post Share on other sites
detonat0r 11 Napisano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 Producent: Dell Model (rewizja): U2713H Data i miejsce zakupu: 03.12.2015 @ Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 07.12.2015 Opis Usterki: Bad pixele Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 24H Ocena: (jednym zdaniem Negatywna/Neutralna/Pozytywna) Negatywna Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego:Gwarancja Dell Premium Panel - 1 jasny subpiksel = wymiana monitora i tu zonk, bo jak się okazuje (w świetle prawa) na stary pokieraszowany, z datą zakupu 04.2014. Twoja opinia: Polecam wszystkim zakup Della online na fakturę, wraz z tą ekstra usługą gwarancyjną, w przypadku bad pixela otrzymacie w ramach wymiany starego dziada, a mili Panowie z infolinii technicznej posłużą radą, że uj ich to boli, że Wasz monitor jest nowy, bierz Polaku grata albo pal wrotki. OK, żeby być sprawiedliwym , postraszyłem ich, że opisałem wszystko na forum benchmark i przysłali NOWY. Znakomicie podświetlony, z zero bad pixeli, z pięknie przylegającą ramką, nówka sztuka wyprodukowany 4 miechy temu. http://i66.tinypic.com/116rjnk.jpg 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Producent: Acer Model (rewizja): Predator X34 z Gsync Data i miejsce zakupu: 24.11.2015 @ Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 25.11.2015 Opis Usterki: Matryca nie była w stanie się odświeżać z częstotliwością 100Hz w trybie OC (migał i gasł ekran) Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 12 dni Ocena: Negatywna Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego: Nie chcieli wpierw przyjąć monitora, bo gadali, że nie muszę korzystać z 100HZ(fu*k - monitor za ponad 5 koła i nie muszę...). Jak powiedziałem, że w internecie czytałem problemy innych ludzi, to przyznali, że tak się dzieje i kazali wysłać. Po zakończeniu czynności stwierdzili, że z monitorem wszystko w porządku i odesłali i jest tak jak było Poszedłem do sklepu z komputerem(bo nie mieli żadnej stacjonarki a już w ogóle na wejście DP), żeby zobaczyli to na własne oczy i zrobili tak, że oni tj. sklep zwrócił mi pieniądze i wzięli monitor (RTV Euro). Twoja opinia: Nie polecam wszystkim zakupu acerów, bo z ludzi próbują robić debili, że za słaba karta. Mam gtx 970 a oni mi mówią, że testowali na gtx 980 jakby to była niewiadomo jaka różnica. No i co z tego? Skoro od razu na pulpicie wywalało mi po zmianie częstotliwości? Więcej nerwów i kupa kasy, a oni zwalają winę na wszystko tylko nie na swój chiński złom. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez Badder Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 (edytowane) CO ja ... niby takiego napisałem, że posty usuwacie? a już myślałem, że robią to tylko na wp i interii. Co to? Źle pisać prawdę o acerze? Nie na rękę to wam czy co. Nie klnij // jg Edytowane 10 Stycznia 2016 przez jacekgothic Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 twój post musiał wylecieć przez przypadek, gdy Jacek tu wpadł Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18628 Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 CO ja ... niby takiego napisałem, że posty usuwacie? Przywróciłem ten Twój post w którym nie napisałeś nic, jest to sam cytat tekstu, którego nie ma na forum. detonat0r zmienił treść swojej wypowiedzi... Dlatego zostało to usunięte... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.