Skocz do zawartości

Ocena zestawu - nieuczciwy sprzedawca?


Recommended Posts

Witam serdecznie,

 

Na wstępie zaznaczę, że nie znam się na komputerach. Postanowiłem kupić komputer. Udałem się na giełdę komputerową aby skorzystać z rady specjalisty, który doradzi mi sprzęt komputerowy. Prosiłem sprzedawcę o komputer do Wiedźmina 3 oraz GTA 5 głównie. Poinformowałem, że mam budżet w wysokości 5 000 zł. Sprzedawca złożył mi sprzęt za 4950 zł, powiedział, że będę miał na piwo...

 

Niestety po powrocie do domu, okazało się, że gry działają słabo, bardzo bardzo słabo. Zadzwoniłem do sprzedawcy aby spytać co jest grane. Odpowiedział, ze to wina optymalizacji gier, która jest fatalna ale zapewnił mnie, że sprzęt mam pierwszej klasy. 

Poprosiłem o pomoc kolegę, który przyszedł aby sprawdzić jakie mam części w PC. Więc oto taki zestaw kupiłem:

 

i3-4150,

GTX 650Ti

Modecom Feel 420W

GoodRam DDR3 2GB x 2

H81m-S2V

Obudowa też Modecom

Dysk 250 GB

 

Kolega mi powiedział, że te części to prawdziwy syf i kilkukrotnie przepłaciłem... mam jakieś szanse na odzyskanie kasy? Jak zadzwoniłem do sprzedawcy informując, że ten komputer nie nadaje się do gamingu to otrzymałem odpowiedz, ze jest dobry i aby sprawdził na innych gracz, gdyż być może gry są źle zoptymalizowane.  Gdyż ten zestaw nie jest chyba wart prawie 5 000 zł. 

Edytowane przez rambo44
Link to post
Share on other sites

Komputer wart niecałe 2000 PLN. Pseudo informatyk zarobił na tobie około 3000 złotych i niestety raczej nic z tym nie zrobisz. Poza tym 660ti jest raczej używana, bo ciężko dostać nową sztukę.

 

Podsumowując parszywy oszust.

Link to post
Share on other sites

 

 

Komputer wart niecałe 2000 PLN. Pseudo informatyk zarobił na tobie około 3000 złotych i niestety raczej nic z tym nie zrobisz. Poza tym 660ti jest raczej używana, bo ciężko dostać nową sztukę.

1500, raz że tam jest 650ti, dwa, mały dysk, trzy, beznadziejny zasilacz, 

Link to post
Share on other sites