Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Neostrada internet - packet loss&skaczący ping

neostrada internet ping packet loss 10% neostrada internet zml

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 zmlRMP

zmlRMP
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 09 listopad 2015 - 23:50

Witam , nie wiem czy piszę w dobrym dziale aczkolwiek jestem nową osobą na tym forum i tak patrząc znalazłem tylko ten dział (jeżeli zły prosze o przeniesienie) ale przejdźmy do rzeczy. Od kilku tygodni mam problem z internetem ,który dostarcza mi Neostrada/Orange ,a mianowicie cały czas "posiadam" od 10% w porywach do 30% packet loss ,który praktycznie nie spada. Dodatkowo ping utrzymuje się wtedy na ok. 150 (przy 10/15 loss). Na początku kiedy nie bylo loss ping wynosił ok. 60/70 z ciągłymi skokami do ponad 90 co niesamowicie przeszkadza mi w fpsach. Szybkość mojego internetu wynosi 10mb, łącze się poprzez wifi ale dzis sprawdzałem po kablu i było loss i ping był taki sam. Router jaki posiadam to Livebox 2.0  , a modem wifi to Sagem XG-762N. Prosił bym o pomoc w pozbyciu się traconych pakietów ,a także ustabilizowanie pingu , w ostateczności zgłoszę się do usługodawcy jednak wole najpierw się upewnić ,że wina nie jest po mojej stronie. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam ,


  • 0

#2 lolekw660i

lolekw660i
  • Gaduła

  • 408 postów
  • GG:19691723
  • Miejscowość:Sianów

Napisano 10 listopad 2015 - 06:48

Mam to samo od kilku dni z pingiem. W grach 70-300 cofki i teleporty że szok a na Speed teście ping normalny i z neo powiedzieli że oni nie widzą usterki bo ping na teście jest ok.
  • 0

MOBO:MSI Z87 G43, CPU:Intel i5 4690k, COOLER: BOX intel, GPU: 1080, RAM: Crucial Ballastix 12gb 1600MHz, PSU: Fotron FSP600-50arn,  HDD: WD blue wd10ezex, CASE: OLD Debut, MOUSE: SS RIVAL,


#3 marvetick

marvetick
  • Bywalec

  • 91 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 10 listopad 2015 - 08:17

Speedtest jest ok, ponieważ wyszukuje Ci hosta z najmniejszym pingiem (w tym przypadku hosta na Neostradzie / w Orange) Problem jest przy wyjściu danych z Polsk, ponieważ cały ruch (nawet wewnętrzny w kraju, ale poza Orange) jest kierowany przez Frankfurt. 


  • 0

PC: i7-8700K + ASUS Z370-E + 32GB DDR4 2400MHz + EVGA Hybrid 1080TI + Dark Base 700 + TT Toughpower RGB 650W

Laptop : ASUS G751JT i7-4710HQ OC @3,8Ghz/GTX970M/16GB  SSD Crucial MX100 256GB OS : Windows 10 Pro
Monitor : LG 25UM65 + Lenovo P27h-10  Mysz : Logitech MX518 Razer Ouroboros Logitech G900s Klawiatura : Corsair K65 RGB mxRed 
Headset : HyperX Cloud Pad : Xbox 360 ONE Wireless Telefon : Nokia Lumia 930 iPhone 6s


#4 crossek

crossek
  • Gaduła

  • 447 postów

Napisano 10 listopad 2015 - 09:55

wielu znajomych korzystających z gównostrady na ten sam problem od dawna i...jedyne co w tym przypadku pomagało to zmiana dostawcy
  • 0

i5 6500

asrock h110m-dgs

GoodRam Play DDR4 2x8 GB 2400MHz CL15

HDD WD10EZEX 1TB

PSU Chieftec IArena Series GPA-500S8


#5 zmlRMP

zmlRMP
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 10 listopad 2015 - 15:20

Oj to nie zostałem pocieszony . no nic :) trzeba bedzie doczekać do końca umowy i zmienić :D Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam


  • 0

#6 EaEnki

EaEnki
  • Amator

  • 31 postów

Napisano 10 listopad 2015 - 15:42

Poniżej znajdziesz główny zestaw narzędzi, które pomogą Ci przeanalizować Twoje połączenie internetowe i pokażą, czy posiadasz problemy z łączem od swojego dostawcy. Również są tu instrukcje, jak używać tych narzędzi.

PING

Pokazuje, jak długo trzeba czekać na pakiety danych w celu osiągnięcia hosta

  • na klawiaturze naciśnij kombinacje klawiszy Win+R
  • wpisz cmd i naciśnij Enter
  • w "czarnym" okienku wpisz  ping geo.l2.eu -l 1000 -n 100
    gdzie l jest rozmiarem pakietu, n - ilością wiadomości
  • odczekaj, aż program ukończy wysyłanie danych
  • kliknij prawym przyciskiem myszy w okienko i wybierz  Oznacz
  • zaznacz trzymając lewy przycisk myszy cały tekst, który się ukaże po zakończeniu zadania i naciśnij Enter. Dane zostaną skopiowane do pamięci podręcznej komputera
  • wklej te wyniki do pliku tekstowego (np. notatnik) i zapisz je
    Tylko statystyki są potrzebne do analizy, które są wyświetlane na ekranie po wykonaniu testu.
TRACEROUTE

Śledzi trasę pakietów do hosta docelowego

  • na klawiaturze naciśnij kombinacje klawiszy Win+R
  • wpisz cmd i naciśnij Enter
  • w "czarnym" okienku wpisz  tracert geo.l2.eu
  • kiedy test się zakończy kliknij prawym przyciskiem myszy w okienko i wybierz  Oznacz
  • zaznacz trzymając lewy przycisk myszy cały tekst, który się ukaże po zakończeniu zadania i naciśnij Enter. Dane zostaną skopiowane do pamięci podręcznej komputera
  • wklej te wyniki do pliku tekstowego (np. notatnik) i zapisz je
PATHPING

Zapewnia szczegóły na drodze pomiędzy dwoma komputerami i Pingo-podobnych statystyk dla każdego węzła na ścieżce. Każdy węzeł jest pingowany jako wynik jednego polecenia

  • na klawiaturze naciśnij kombinację klawiszy Win+R
  • wpisz cmd i naciśnij Enter
  • w "czarnym" okienku wpisz  pathping geo.l2.eu
  • kiedy test się zakończy kliknij prawym przyciskiem myszy w okienko i wybierz  Oznacz
  • zaznacz trzymając lewy przycisk myszy cały tekst, który się ukaże po zakończeniu zadania i naciśnij Enter. Dane zostaną skopiowane do pamięci podręcznej komputera
  • wklej te wyniki do pliku tekstowego (np. notatnik) i zapisz je
WinMTR

Łączy funkcjonalność traceroute i ping. Regularnie ponawia proces, zwykle raz na sekundę i śledzi czasy odpowiedzi skoków na ścieżce

  • ściągnij WinMTR z http://winmtr.net/download-winmtr/
  • uruchom WinMTR
  • wpisz geo.l2.eu, następnie kliknij przycisk Start
  • włącz grę. Pozwól dla WinMTR pracować około 20 minut w momencie, kiedy masz opóźnienia i rozłączenia a następnie naciśnij Stop
  • w menu pliku wybierz  Export TEXT, następnie zapisz
PingPlotter

Pomaga wskazać, gdzie są problemy w intuicyjny sposób graficzny i do dalszego długoterminowego monitorowania połączenie dla dalszej identyfikacji problemów

  • ściagnij pingplotter z http://www.pingplotter.com/
  • zainstaluj i uruchom program
  • w  Trace interval ustaw 1 sekundę – program będzie gromadził dane co sekundę
  • w  Sample to include ustaw 30 - wynik końcowy po 30 minutach
  • wpisz  geo.l2.eu w polu  Address to Trace i kliknij przycisk Start
  • pozwól aplikacji dzialać przez 20 minut i następnie nacisnij Stop
  • w menu pliku wybierz  Save sample set, następnie zapisz

 

Jak chcesz czekac na koniec umowy i przejsc do innego operatora to pamietaj o zmianie technologii bo jak masz Neostrade to jej odpowiednik w np Netii to BSA na tych samych łączach czyli te same problemy.


  • 1

#7 zmlRMP

zmlRMP
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 10 listopad 2015 - 19:49

Zrobiłem wszystkie te czynności i wrzucam paczkę z wynikami gdyż mi to nie wiele mówi ,  

paczka : http://www48.zippysh...kAafb/file.html

dorzucam jeszcze zdjecie z skanu ;  36542085621583189082_thumb.jpg


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: neostrada, internet, ping, packet loss, 10%, neostrada internet, zml

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych