zmlRMP 0 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Witam , nie wiem czy piszę w dobrym dziale aczkolwiek jestem nową osobą na tym forum i tak patrząc znalazłem tylko ten dział (jeżeli zły prosze o przeniesienie) ale przejdźmy do rzeczy. Od kilku tygodni mam problem z internetem ,który dostarcza mi Neostrada/Orange ,a mianowicie cały czas "posiadam" od 10% w porywach do 30% packet loss ,który praktycznie nie spada. Dodatkowo ping utrzymuje się wtedy na ok. 150 (przy 10/15 loss). Na początku kiedy nie bylo loss ping wynosił ok. 60/70 z ciągłymi skokami do ponad 90 co niesamowicie przeszkadza mi w fpsach. Szybkość mojego internetu wynosi 10mb, łącze się poprzez wifi ale dzis sprawdzałem po kablu i było loss i ping był taki sam. Router jaki posiadam to Livebox 2.0 , a modem wifi to Sagem XG-762N. Prosił bym o pomoc w pozbyciu się traconych pakietów ,a także ustabilizowanie pingu , w ostateczności zgłoszę się do usługodawcy jednak wole najpierw się upewnić ,że wina nie jest po mojej stronie. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam , Cytuj Link to post Share on other sites
lolekw660i 54 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Mam to samo od kilku dni z pingiem. W grach 70-300 cofki i teleporty że szok a na Speed teście ping normalny i z neo powiedzieli że oni nie widzą usterki bo ping na teście jest ok. Cytuj Link to post Share on other sites
marvetick 11 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Speedtest jest ok, ponieważ wyszukuje Ci hosta z najmniejszym pingiem (w tym przypadku hosta na Neostradzie / w Orange) Problem jest przy wyjściu danych z Polsk, ponieważ cały ruch (nawet wewnętrzny w kraju, ale poza Orange) jest kierowany przez Frankfurt. Cytuj Link to post Share on other sites
crossek 38 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 wielu znajomych korzystających z gównostrady na ten sam problem od dawna i...jedyne co w tym przypadku pomagało to zmiana dostawcy Cytuj Link to post Share on other sites
zmlRMP 0 Napisano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Oj to nie zostałem pocieszony . no nic trzeba bedzie doczekać do końca umowy i zmienić Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
EaEnki 1 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Poniżej znajdziesz główny zestaw narzędzi, które pomogą Ci przeanalizować Twoje połączenie internetowe i pokażą, czy posiadasz problemy z łączem od swojego dostawcy. Również są tu instrukcje, jak używać tych narzędzi. PINGPokazuje, jak długo trzeba czekać na pakiety danych w celu osiągnięcia hosta na klawiaturze naciśnij kombinacje klawiszy Win+R wpisz cmd i naciśnij Enter w "czarnym" okienku wpisz ping geo.l2.eu -l 1000 -n 100gdzie l jest rozmiarem pakietu, n - ilością wiadomości odczekaj, aż program ukończy wysyłanie danych kliknij prawym przyciskiem myszy w okienko i wybierz Oznacz zaznacz trzymając lewy przycisk myszy cały tekst, który się ukaże po zakończeniu zadania i naciśnij Enter. Dane zostaną skopiowane do pamięci podręcznej komputera wklej te wyniki do pliku tekstowego (np. notatnik) i zapisz jeTylko statystyki są potrzebne do analizy, które są wyświetlane na ekranie po wykonaniu testu. TRACEROUTEŚledzi trasę pakietów do hosta docelowego na klawiaturze naciśnij kombinacje klawiszy Win+R wpisz cmd i naciśnij Enter w "czarnym" okienku wpisz tracert geo.l2.eu kiedy test się zakończy kliknij prawym przyciskiem myszy w okienko i wybierz Oznacz zaznacz trzymając lewy przycisk myszy cały tekst, który się ukaże po zakończeniu zadania i naciśnij Enter. Dane zostaną skopiowane do pamięci podręcznej komputera wklej te wyniki do pliku tekstowego (np. notatnik) i zapisz je PATHPINGZapewnia szczegóły na drodze pomiędzy dwoma komputerami i Pingo-podobnych statystyk dla każdego węzła na ścieżce. Każdy węzeł jest pingowany jako wynik jednego polecenia na klawiaturze naciśnij kombinację klawiszy Win+R wpisz cmd i naciśnij Enter w "czarnym" okienku wpisz pathping geo.l2.eu kiedy test się zakończy kliknij prawym przyciskiem myszy w okienko i wybierz Oznacz zaznacz trzymając lewy przycisk myszy cały tekst, który się ukaże po zakończeniu zadania i naciśnij Enter. Dane zostaną skopiowane do pamięci podręcznej komputera wklej te wyniki do pliku tekstowego (np. notatnik) i zapisz je WinMTRŁączy funkcjonalność traceroute i ping. Regularnie ponawia proces, zwykle raz na sekundę i śledzi czasy odpowiedzi skoków na ścieżce ściągnij WinMTR z http://winmtr.net/download-winmtr/ uruchom WinMTR wpisz geo.l2.eu, następnie kliknij przycisk Start włącz grę. Pozwól dla WinMTR pracować około 20 minut w momencie, kiedy masz opóźnienia i rozłączenia a następnie naciśnij Stop w menu pliku wybierz Export TEXT, następnie zapisz PingPlotterPomaga wskazać, gdzie są problemy w intuicyjny sposób graficzny i do dalszego długoterminowego monitorowania połączenie dla dalszej identyfikacji problemów ściagnij pingplotter z http://www.pingplotter.com/ zainstaluj i uruchom program w Trace interval ustaw 1 sekundę – program będzie gromadził dane co sekundę w Sample to include ustaw 30 - wynik końcowy po 30 minutach wpisz geo.l2.eu w polu Address to Trace i kliknij przycisk Start pozwól aplikacji dzialać przez 20 minut i następnie nacisnij Stop w menu pliku wybierz Save sample set, następnie zapisz Jak chcesz czekac na koniec umowy i przejsc do innego operatora to pamietaj o zmianie technologii bo jak masz Neostrade to jej odpowiednik w np Netii to BSA na tych samych łączach czyli te same problemy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
zmlRMP 0 Napisano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Zrobiłem wszystkie te czynności i wrzucam paczkę z wynikami gdyż mi to nie wiele mówi , paczka : http://www48.zippyshare.com/v/I5YkAafb/file.html dorzucam jeszcze zdjecie z skanu ; http://iv.pl/images/36542085621583189082_thumb.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.