Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Reklamacja karty graficznej (morele.net)

Radeon karta graficzna morele gwarancja

Najlepsza odpowiedź proqqqe, 31 październik 2015 - 14:44

1. Tak, możesz oddać do Netpunktu, ja swoją kartę graficzną tak oddałem.

2. Włożyłem ją do folii z bąbelkami.

3. Jeśli nie możesz jej dostarczyć do Netpunktu to przez pocztę.

4. Najpierw musisz zgłosić "zgłoszenie" na stronie, podać numer seryjny i gdy go potwierdzą to dadzą ci numer zgłoszenia i poproszą o wysłanie/oddanie do Netpunktu.

5. Numer zgłoszenia, podany przez morele.

6. U mnie trwało to ponad miesiąc i otrzymałem zwrot gotówki (R9 290 osiągała 90-95C)

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomaszdekster

Tomaszdekster
  • Tomasz

  • 19 postów
  • Miejscowość:Chorzów

Napisano 31 październik 2015 - 14:34

Witam, chciałbym zadać kilka pytań o reklamację w serwisie morele.net. 

Zamierzam zareklamować moją kartę graficzną XFX Radeon R9 280X zakupioną właśnie w owym sklepie.

Karta od dwóch tygodni szaleje, raz jest dobrze, raz trzeba resetować komputer bo wywalają paski, raz jest też jednolity kolor. Próbowałem zmieniać Bios karty, sterowniki, lecz to nic nie zmieniało nie mam już siły i postanowiłem oddać ją na gwarancję. Są momenty, gdy gram w grę ładne bite 2 godziny, zamknę ją wejdę na youtube, zamknę przeglądarkę powrócę do gry i momentalnie zaczyna sypać artefaktami i pozostaje tylko reset. 

 

Mam kilka pytań o gwarancję w owym sklepie, a mianowicie:

 

-Mieszkam dosyć plisko Netpunktu Morele, gdyż do Katowic mam 10 min drogi i czy mógłbym oddać gwarancję właśnie w owym miejscu?

 

- Na morele widnieje informacja, że nie należy wysyłać kart w oryginalnych pudełkach to w czym innym mam ją wysłać? Mam ją czymś wypchać, włożyć w tą folie elektrostatyczną, umieścić go w kartonie i obkleić go taśmą?

 

- Jeżeli nie mogę dostarczyć karty w netpunkcie to muszę ją wysłać przez pocztę?

 

- Jeśli oddam kartę do netpunktu to muszę zgłosić gwarancję na stronie, czy w netpunkcie(jeśli będzie taka możliwość) wszystko załatwię? 

 

- Co muszę wziąć ze sobą, gdy będę oddawał kartę na gwarancję (np. rachunek)?

 

- Gdy termin realizacji przekroczy określoną ilość dni to mam szansę domagać się gotówki?

 

 

Z góry dziękuję za pomoc i liczę o porady osób, które borykały się z powyższą sytuacją.

Pozdrawiam!

 

 

 


  • 0

CPU: Intel i5-4590 GPU: MSI GTX 970 RAM: Crucial Ballistix 8GB 1600MHz CL9 HDD: Western Digital Caviar Blue 1TB MOBO: MSI B85-G43 SSDCrucial MX100 128GB PSU: Thermaltake Smart SE Modular 530W Obudowa: Zalman Z3 Plus Cooler: Fortis 2 XE1226 

 

 

 


#2 proqqqe

proqqqe
  • Gaduła

  • 330 postów

Napisano 31 październik 2015 - 14:44   Najlepsza odpowiedź

1. Tak, możesz oddać do Netpunktu, ja swoją kartę graficzną tak oddałem.

2. Włożyłem ją do folii z bąbelkami.

3. Jeśli nie możesz jej dostarczyć do Netpunktu to przez pocztę.

4. Najpierw musisz zgłosić "zgłoszenie" na stronie, podać numer seryjny i gdy go potwierdzą to dadzą ci numer zgłoszenia i poproszą o wysłanie/oddanie do Netpunktu.

5. Numer zgłoszenia, podany przez morele.

6. U mnie trwało to ponad miesiąc i otrzymałem zwrot gotówki (R9 290 osiągała 90-95C)


Użytkownik proqqqe edytował ten post 31 październik 2015 - 14:45

  • 1

i5-4690k  /  Scythe Mugen 5 /  Gigabyte GTX 1050Ti   Crucial Ballistix 8GB 1600MHz CL9  /  WD Blue 1TB

 Crucial MX100 128GB  /  MSI Z97-G55 SLI  /  Corsair CX450M 450W  /  SPC Aquarius X70T  /  LG 27MP59G-P

Logitech G502, CM STORM Quickfire TK, Roccat TAITO King Size, HyperX Cloud

 


#3 Tomaszdekster

Tomaszdekster
  • Autor tematu
  • Tomasz

  • 19 postów
  • Miejscowość:Chorzów

Napisano 31 październik 2015 - 14:50

1. Tak, możesz oddać do Netpunktu, ja swoją kartę graficzną tak oddałem.

2. Włożyłem ją do folii z bąbelkami.

3. Jeśli nie możesz jej dostarczyć do Netpunktu to przez pocztę.

4. Najpierw musisz zgłosić "zgłoszenie" na stronie, podać numer seryjny i gdy go potwierdzą to dadzą ci numer zgłoszenia i poproszą o wysłanie/oddanie do Netpunktu.

5. Numer zgłoszenia, podany przez morele.

6. U mnie trwało to ponad miesiąc i otrzymałem zwrot gotówki (R9 290 osiągała 90-95C)

Dziękuję za tak szybką pomoc, serdecznie pozdrawiam!  8-)


  • 0

CPU: Intel i5-4590 GPU: MSI GTX 970 RAM: Crucial Ballistix 8GB 1600MHz CL9 HDD: Western Digital Caviar Blue 1TB MOBO: MSI B85-G43 SSDCrucial MX100 128GB PSU: Thermaltake Smart SE Modular 530W Obudowa: Zalman Z3 Plus Cooler: Fortis 2 XE1226 

 

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Radeon, karta graficzna, morele, gwarancja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych