Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć chce się podzielić moją opinią na temat firmy Netia oraz historią, która mi sie przytrafiła....

Na wstepię podam numer abonanta (może jakis pracownik będzie to czytać) 45129876

 

Po 2 letniej umowie z Netią miałem oddać ich router. Wysłać na wskazany adres.
Netia daję klientom dwa rodzaje routerów "nowoczesny" router Netiaspot
oraz router starszego typu "Asmax"

Gdy podpisałem umowę z Netią miałem duże problemy z internetem (sprawę
skierowałem do uokik , po ich interwencji Netia dała mi 3 miesiące
darmowego internetu oraz naprawiła internet tak, że chodził stabilnie)

Panowie z serwisu byli u mnie w domu z 10 razy i szukali problemu. Różni panowie. Czasem razem czasem osobno. (kompletne patałachy)

Podczas wizyt wymieniali routery jak rękawiczki. Gdy zaczynałem umowę
z Netia miałem router "netiaspot" Ale Panowie z Netii dali mi po
którejś wizycie starszy model router "Asmax" Który faktycznie
spisywał się o wiele lepiej od "netiaspot" Zaznaczę tutaj, że panowie dosłownie przynieśli do mojego domu z 10 neitaspotów i podłączali każdy po kolei z nadzieją, że któryś będzie działać :) Aż w końcu przynieśli "asmax" i on działał prawidłowo. Spakowali się i szczęśliwi wyszli. Cała ta naprawa i szukanie przyczyny zajęła im z miesiąc. Ja też byłem szczęśliwy.

Po 2 latach postanowiłem, że koniec z tą firmą. Wysłałem im router
"Asmax" Taki który posiadałem w domu na wskazany adres. Do routera dołączyłem karteczkę z moimi danymi, numer klienta itp.

Po kilku tygodniach przyszło pismo, że nie zwróciłem im routera.... A
ja potwierdzenie wysłania już dawno zgubiłem. Więc nie posiadałem,
żadnych dowodów, że router wysłałem. Grozili karą 300 zł

Myślałem... Ehh mój błąd mogłem trzymać to potwierdzanie wysłania paczki.

Rozmawiałem z pracownikiem Netii przez telefon. Zapytałem, czy mogę
kupić taki sam router na allegro i im wysłać (na allegro nowy router
50 zł) Zgodzili się. Wysłałem im ten router "Asmax" i posiadam skany
potwierdzające nadanie przesyłki oraz zdjęcia routera od spodu (numery
seryjne)

Jednak od kilku dni dzwoni już do mnie firma windykacyjna abym
spłacił 300 zł :)

Gdy zadzwoniłem do Netii oni odpowiedzieli, że miałem im wysłać router
"Netiaspot" i że z ich strony sprawa jest zakończona.

Teraz wiem, że oby dwa routery które im wysłałem "Asmax"
prawdopodobnie doszły . Jednak oni identyfikują te nadesłane routery
z numerami seryjnymi przypisanymi do klientów (numery seryjne są pod
spodem taka naklejka) .

Oczywiście przyczyna, to panowie serwisanci, którzy nie dopilnowali by
powiadomić o tym "centrale" że mam już inny starszy typ routera. Niedawali mi też nic do podpisania, że router był wymieniany.

Ja tych 300 zł nie zapłacę. Jestem uczciwy. Wysłałem im nawet 2 razy
ten sam router. Nigdy nie miałem problemów z długami a mam 28 lat.
Bałagan po ich stronie sprawił, że ja mam płacić karę. Nie zgadzam
się. Ta firma utrudnia mi życie przez 3 lata. Będąc jej abonentem i
teraz kiedy już z nią nie jestem. Męczarnia.

 

Jednym słowem Netia To kawał Ch****a. I nie zapłacę im ani żadnej firmie windykacyjnej ani grosza. Sprawa już została zgłoszona do uokik a jeśli, to nie pomoże sprawę skieruję do sądu :) Chyba niemuszę mówić, że dług w takiej firmie może mi zaszkodzić w przyszłości np podczas kredytu itp.

Nie polecam tej firmy nikomu. Złych opini na ich temat w internecie jest mnóstwo. Radze poważnie zastanowić się każdemu, kto bierze pod uwage związać się umową z ta firmą. Traktują swoich klientów jak bydło i szukaja frajerów.

 

Jeśli macie lub mieliście jakieś przygody z tą firmą piszcie.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Witaj,

 

 

A ja osobiście powiem tak. Kwestia szczęścia po prostu. Jestem klientem neti od ponad 6 lat i nigdy nie miałem z nią problemów. Była awaria internetu rozwiązywali problem, coś prosiłem/chciałem tak samo nie stwarzali problemów. Nawet jakiś czas temu zapomniałem zapłacić za internet (2 miesiące) a że faktura przychodzi na starego maila to gdzieś mi umknęło i również nie było żadnego problemu. Na spokojnie zapłaciłem po prawie 2 miesiącach i tyle, Nikt do mnie nie dzwonił, nikt nie nagadywał a w sumie dobrze by było jak by ktoś przypomniał :) jedynie powiadomienie na stronie internetowej tylko i wyłącznie.

 

Wszystko również zależy od personelu. To on ma główny czynnik w kontakcie z klientem. Często bywa tak, że znajdzie się 1-2 osoby które nie są kompetentne i tyle. Z resztą wszędzie tak może być...

 

Życzę po prostu więcej pozytywnych relacji w przyszłości z jakąkolwiek firmą :) i pozdrawiam.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dokładnie jak Robert. Dla mnie przykładem jest Orange,na których tak ludzie narzekają ,a ja nie zamienię na żadną inną. Firmę i jej obraz tworzą ludzie,czyli jeden powie przepraszam a inny spi...dalaj...

Przyglądnij się wymianie zdań choćby na tym forum,a zrozumiesz.

Współczuję ci i rozumiem twoją opinię i zdanie.

Edytowane przez jarrino
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

co tu duzo mówić, jak ci dawali router podpisaes dokumenty, nie dopilnowałes swoich spraw po prostu, niektórzy ludzie mysla ze ktoś bedzie pilnował ich interesu a to nie prawda, jak sam czegoś nie dopilnujesz to pózniej za to zapłacisz ale teraz będziesz wiedział jak postepować

wszystko jest przedstawiane w rózowych barwach do podpisania umowy a pozniej maja cie daleko gdzieś

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...