dominiczek100 3 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Cześć chce się podzielić moją opinią na temat firmy Netia oraz historią, która mi sie przytrafiła.... Na wstepię podam numer abonanta (może jakis pracownik będzie to czytać) 45129876 Po 2 letniej umowie z Netią miałem oddać ich router. Wysłać na wskazany adres.Netia daję klientom dwa rodzaje routerów "nowoczesny" router Netiaspotoraz router starszego typu "Asmax" Gdy podpisałem umowę z Netią miałem duże problemy z internetem (sprawęskierowałem do uokik , po ich interwencji Netia dała mi 3 miesiącedarmowego internetu oraz naprawiła internet tak, że chodził stabilnie) Panowie z serwisu byli u mnie w domu z 10 razy i szukali problemu. Różni panowie. Czasem razem czasem osobno. (kompletne patałachy) Podczas wizyt wymieniali routery jak rękawiczki. Gdy zaczynałem umowęz Netia miałem router "netiaspot" Ale Panowie z Netii dali mi poktórejś wizycie starszy model router "Asmax" Który faktyczniespisywał się o wiele lepiej od "netiaspot" Zaznaczę tutaj, że panowie dosłownie przynieśli do mojego domu z 10 neitaspotów i podłączali każdy po kolei z nadzieją, że któryś będzie działać Aż w końcu przynieśli "asmax" i on działał prawidłowo. Spakowali się i szczęśliwi wyszli. Cała ta naprawa i szukanie przyczyny zajęła im z miesiąc. Ja też byłem szczęśliwy. Po 2 latach postanowiłem, że koniec z tą firmą. Wysłałem im router"Asmax" Taki który posiadałem w domu na wskazany adres. Do routera dołączyłem karteczkę z moimi danymi, numer klienta itp. Po kilku tygodniach przyszło pismo, że nie zwróciłem im routera.... Aja potwierdzenie wysłania już dawno zgubiłem. Więc nie posiadałem,żadnych dowodów, że router wysłałem. Grozili karą 300 zł Myślałem... Ehh mój błąd mogłem trzymać to potwierdzanie wysłania paczki. Rozmawiałem z pracownikiem Netii przez telefon. Zapytałem, czy mogękupić taki sam router na allegro i im wysłać (na allegro nowy router50 zł) Zgodzili się. Wysłałem im ten router "Asmax" i posiadam skanypotwierdzające nadanie przesyłki oraz zdjęcia routera od spodu (numeryseryjne) Jednak od kilku dni dzwoni już do mnie firma windykacyjna abymspłacił 300 zł Gdy zadzwoniłem do Netii oni odpowiedzieli, że miałem im wysłać router"Netiaspot" i że z ich strony sprawa jest zakończona. Teraz wiem, że oby dwa routery które im wysłałem "Asmax"prawdopodobnie doszły . Jednak oni identyfikują te nadesłane routeryz numerami seryjnymi przypisanymi do klientów (numery seryjne są podspodem taka naklejka) . Oczywiście przyczyna, to panowie serwisanci, którzy nie dopilnowali bypowiadomić o tym "centrale" że mam już inny starszy typ routera. Niedawali mi też nic do podpisania, że router był wymieniany. Ja tych 300 zł nie zapłacę. Jestem uczciwy. Wysłałem im nawet 2 razyten sam router. Nigdy nie miałem problemów z długami a mam 28 lat.Bałagan po ich stronie sprawił, że ja mam płacić karę. Nie zgadzamsię. Ta firma utrudnia mi życie przez 3 lata. Będąc jej abonentem iteraz kiedy już z nią nie jestem. Męczarnia. Jednym słowem Netia To kawał Ch****a. I nie zapłacę im ani żadnej firmie windykacyjnej ani grosza. Sprawa już została zgłoszona do uokik a jeśli, to nie pomoże sprawę skieruję do sądu Chyba niemuszę mówić, że dług w takiej firmie może mi zaszkodzić w przyszłości np podczas kredytu itp. Nie polecam tej firmy nikomu. Złych opini na ich temat w internecie jest mnóstwo. Radze poważnie zastanowić się każdemu, kto bierze pod uwage związać się umową z ta firmą. Traktują swoich klientów jak bydło i szukaja frajerów. Jeśli macie lub mieliście jakieś przygody z tą firmą piszcie. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Robert2137 46 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Witaj, A ja osobiście powiem tak. Kwestia szczęścia po prostu. Jestem klientem neti od ponad 6 lat i nigdy nie miałem z nią problemów. Była awaria internetu rozwiązywali problem, coś prosiłem/chciałem tak samo nie stwarzali problemów. Nawet jakiś czas temu zapomniałem zapłacić za internet (2 miesiące) a że faktura przychodzi na starego maila to gdzieś mi umknęło i również nie było żadnego problemu. Na spokojnie zapłaciłem po prawie 2 miesiącach i tyle, Nikt do mnie nie dzwonił, nikt nie nagadywał a w sumie dobrze by było jak by ktoś przypomniał jedynie powiadomienie na stronie internetowej tylko i wyłącznie. Wszystko również zależy od personelu. To on ma główny czynnik w kontakcie z klientem. Często bywa tak, że znajdzie się 1-2 osoby które nie są kompetentne i tyle. Z resztą wszędzie tak może być... Życzę po prostu więcej pozytywnych relacji w przyszłości z jakąkolwiek firmą i pozdrawiam. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 (edytowane) Dokładnie jak Robert. Dla mnie przykładem jest Orange,na których tak ludzie narzekają ,a ja nie zamienię na żadną inną. Firmę i jej obraz tworzą ludzie,czyli jeden powie przepraszam a inny spi...dalaj... Przyglądnij się wymianie zdań choćby na tym forum,a zrozumiesz. Współczuję ci i rozumiem twoją opinię i zdanie. Edytowane 31 Października 2015 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
dominiczek100 3 Napisano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Oczywiście, że jest to kwestja szczęścia. A raczej jego brak... Tak czy siak nie czuje się winny w zaistniałej sytuacji więc obwiniam Netie i ja niemogę mieć dobrego zdania o Netii A to, że Wam działa i wszystko okej. Nic tylko się cieszyć. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Nauczka na przyszłość - dokumenty trzeba mieć. Oddajesz coś komuś - niech podpisze że zabrał. Cytuj Link to post Share on other sites
stalkerpl 129 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 co tu duzo mówić, jak ci dawali router podpisaes dokumenty, nie dopilnowałes swoich spraw po prostu, niektórzy ludzie mysla ze ktoś bedzie pilnował ich interesu a to nie prawda, jak sam czegoś nie dopilnujesz to pózniej za to zapłacisz ale teraz będziesz wiedział jak postepować wszystko jest przedstawiane w rózowych barwach do podpisania umowy a pozniej maja cie daleko gdzieś Cytuj Link to post Share on other sites
EaEnki 1 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 (edytowane) Kolego ja Ci powiem ze w Netii pracowałem ok 2,5 roku wiec znam takie przypadki Acha i routery do Netii odsyła sie na inny adres niz np rozwiazanie umowy. Edytowane 10 Listopada 2015 przez EaEnki Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.