Skocz do zawartości

Głośniki/zestaw kinowy 2.1? 5.1? Małe mieszkanie. (~1000zł)


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez ALF,

Recommended Posts

Witam!

 

Potrzebuję no właśnie sam nie wiem czego dokładnie. Spróbuję opisać swoje wymagania.
1. Małe mieszkanie dokładnie 37m2. Mój pokój ma jakieś 5-6m2, ale muzyki słucham na głośnikach, gdy nikogo nie ma, więc dobrze by było by głos było słychać wszędzie.

2. Zestaw będzie do słuchania muzyki, oglądania filmów, grania. Podpięty będzie zarówno do PC (zintegrowana karta) jak i TV (w przyszłości, choć też nie musi być jeśli więcej złączy to większa cena czy coś).

3. Nie jestem audiofilem. Nie znam się na dźwiękach itd. Aktualnie posiadam Logitech z313 - jest fajny, ale słaby.

4. Design jest ważny. Najlepiej jakieś czarny/ el. drewna. Żadnych niebieskich czy czerwonych.

5. Gatunki muzyki: wszystkie. Od Disco Polo na domówkach po Rap, Rock, Pop.

6. Co do ceny to wiadomo jak najmniej. Za takie 2.1 to zbyt wiele nie chcę dać, bo wiem, że w przyszłości trzeba je będzie wymienić. Natomiast za 5.1 lub nawet 7.1 mogę dać sporo (oczywiście w granicach rozsądku) za np. Denon lub Harman Kardon. No i właśnie zestaw będzie dość długo (pewnie do póki się nie zepsuje, albo nie będę miał większego mieszkania).

7. Podoba mi się zestaw z amplitunerem tylko nwm czy jest sens na wymagania powyżej.

 

Proszę o pomoc, bo kompletnie się na tym nie znam.

Link to post
Share on other sites

sporo czyli ile? bo z nowych klocków sam amplituner będzie kosztował w granicach 1500 zł a gdzie reszta... nieduże kolumny bez subwoofera i okablowanie.

 

Używane mogę też być jak coś. Natomiast co do zestawu szczerze nwm ile coś dobrego może kosztować. Nie chcę jakiegoś chłamu na siłę, bo np. mam 1500zł i muszę mieć 5.1 z amplitunerem. Byłbym wdzięczny za zrobienie kilku zestawów. Np. za 2000zł, 3000zł, itd. Powiedzmy do 4000zł max. A i jeśli już idziemy w zestaw, to pewnie dopiero go kupię koło stycznia, lutego za takie pieniądze.