Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Wymiana jacka w Superluxach HD681 EVO

jack wymiana

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Novalogic

Novalogic
  • Nowicjusz

• 4 postów

Napisano 06 październik 2015 - 22:13

Witam. Otóż w moich słuchawkach hd681 EVO przestała grać lewa słuchawka. Po rozebraniu obudowy nie znalazłem żadnych zerwanych kabelków, a zatem przewód musiał się uszkodzić gdzieś w okolicy samego jacka ( w tym modelu z słuchawek wystaje króciutki jack do którego podłącza się kabel ). Mógłby mi ktoś polecić dobrą wtyczkę jack łatwą do samodzielnej wymiany? Z tego co zobaczyłem po otworzeniu słuchawek, jack jest do nich podłączony trzema kabelkami: żółtym, czerwonym i niebieskim. Sam jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o wymienianie kabla w słuchawkach więc najlepiej gdyby znalazło się coś z takimi samymi kolorami kabli, żebym mógł po prostu polutować zgodnie z nimi. Z góry dzięki za pomoc.

• 0

#2 bleck55

bleck55
  • Maniak

• 4507 postów
  • Miejscowość:Dąbrowa Górnicza

Napisano 06 październik 2015 - 22:48

kup jakiegoś neutrica przeżyje te słuchawki 

w google wpisz "jack 3.5"  kliknij na zdjęcia i na pierwszej stronie napewno jest schemat jak podłączyć 

• 0

AUNE S6 -> Dt 990 Pro (open mode), audio technica r70x, Brainwavz hm5, Takstar ts 671 ,AUDEZE LCD2 CLASIC

nuforce DAC 80 ( burson v6 clasic)  -> FOCAL Alpaha 80
xDuoo XD-05

#3 kabaret10

kabaret10
  • Amator

• 50 postów

Napisano 07 październik 2015 - 10:18