Skocz do zawartości

Jednostka centralna do 3000 zł


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez boskikuba95,

Recommended Posts

Witam!

Zostałem zmuszony do zakupu nowego komputera, a z racji, że jestem laikiem w tym temacie proszę o pomoc. Komputer ma być zrobiony pod gry oraz posiadać kartę dźwiękową(nie zintegrowaną) z wyjście/wejście SPDiF. Całość ma się zamknąć w 3000 zł. Z góry dziękuje za pomoc!

  • Zastosowanie komputera :gry
  • Maksymalna kwota :3000zł
  • Których części potrzebuję :całość
  • Czy będę podkręcać sprzęt? :nie
  • Rozdzielczość mojego monitora i model:full hd 1920x1080
  • Specjalne wymagania :Karta dźwiękowa musi posiadać wyjście/wejście SPDiF, pojemność dysku twardego nie mniej niż 1TB
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) :Myszka, monitor, głośniki mam, potrzebuję samą jednostkę centralną.
  • Własna propozycja zestawu :brak
  • Inne :brak
Liczę na szybką pomoc ;)

Jeszcze raz z góry dziękuje za pomoc!

Agnyt

Edytowane przez Agnyt
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

http://www.morele.net/inventory/info/R5TPTw/

W zestawie znajdziesz:
Kartę dźwiękową - ze złączem S/PDiF o której mogę powiedzieć tylko tyle, że mój kumpel bardzo sobie chwali. Mówi, że stosunek cena/jakość jest bardzo dobry.
Procesor - i5-4460 - powszechnie znana i używana jednostka czterordzeniowa z zablokowanym mnożnikiem o taktowaniu 3,2GHz (boost 3,4GHz), jeśli byłbyś w stanie dorzucić do tych 3000zł jakieś 70zł to możesz zakupić i5-4590.
Pamięć RAM - 2x 4GB od Cruciala, 1600Mhz z opóźnieniami CL9, dosyć oczywisty wybór przy dość ograniczonych środkach.
Zasilacz - Thermaltake o mocy 530W, niestety bez certyfikatu, ale o wysokiej sprawności. Sprawdzona i doceniana konstrukcja, która wystarczy Ci na długi czas, nawet gdybyś planował wymianę podzespołów.

Obudowa - Zalman Z3 posiadająca 3 wentylatory w wyposażeniu, USB 3.0, 2x USB 2.0 i oczywiście złącza mikrofonowe i słuchawkowe.