ematgroup 1 Napisano 22 Września 2015 Udostępnij Napisano 22 Września 2015 Heya, jak zwykle mam problem, więc piszę, bo tylko tu znajduje pomoc. Generalnie chodzi bardziej o córkę ( Sims 4 ) Do sedna, od kilku dni nie mogę się zalogować do " Origin ". Podczas uruchamiania pojawia się komunikat " origin logowanie online jest obecnie niemożliwe " Próbowałem większości porad które podpowiedział wujek Google i lipa. Może wy mi pomożecie Moje narzędzia: Internet LTE Orange ( wyprowadziłem się za miasto ) Router D'Link DWR 921 FW 2.08b Komputery w sieci domowej Stacjonarny win 7 z Nortonem ( brak blokad ) Lapek win 10 ( bez antwirusów ) świeża instalacja Acha z komórki też nie mogę się zalogować, gdy łącze się po Wifii w domu, ale gdy odpalę dane mobilne ( play ) wszystko hula Może to wina dostawcy, pomóżcie bo nie zniosę jęczenia M Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Ta, dostawca zablokował Ci Origin - Już kiedyś taka sprawa była, EA poblokowało sobie określoną pulę adresów z Orange i każdy kto miał nieszczęście trafić na adres z puli miał problemy z Originem. Próbowałeś restartować router? Cytuj Link to post Share on other sites
ematgroup 1 Napisano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2015 No pewnie, restart nic nie pomógł. Ale ok, czyli rozumiem że mam teraz do Orange dzwonić i co prosić o odblokowanie ? Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 To był żart. Masz na sztywno przypisany IP do komputera w ustawieniach routera? Cytuj Link to post Share on other sites
ematgroup 1 Napisano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2015 (edytowane) Nie mam pojęcia, wydaje mi się że nie. Nie mam żadnych blokad typu porty. Może jakiś zrzut ekranu by ci się przydał ? Tak wyglądają moje ustawienia https://drive.google.com/file/d/0B9gShSxdsisQQ3ltb3hDRVY0Q1U/view?usp=sharing Adres IP zaczynający się na 10., z tego co widzę jest zmienny. Edytowane 23 Września 2015 przez ematgroup Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 (edytowane) Spróbuj zmienić DNSy Orange na Open DNS:208.67.222.222 i 208.67.220.220 lub DNSy google - 8.8.8.8 i 8.8.4.4 Edytowane 24 Września 2015 przez mabrothrax Cytuj Link to post Share on other sites
ematgroup 1 Napisano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2015 Czy to będzie miało jakiś wpływ na sieć w domu ( Dyski sieciowe plus NC+ ) gdzie wszystko spięte jest w jedno ? Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 A co ma Twój internet bezprzewodowy Orange wspólnego z telewizją NC+? Nie będzie mieć to negatywnego wpływu na nic. Cytuj Link to post Share on other sites
ematgroup 1 Napisano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2015 Wiesz co multiroom, i on się jakoś tam łączy po sieci . Na razie tak zaszalałem że wczoraj gdy zrobiłem update Firmware ( nie raz robiłem ) to mi sie zawiesił router i nic nie moge nawet teraz zrobić Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 Tak tylko, że ten Twój multiroom z racji tego, że jest od innego operatora idzie trochę innym kanałem niż bezprzewodowy internet który leci przez eNodeB. Przywróć w routerze ustawienia fabryczne. Powinien mieć gdzieś dziurkę gdzie znajdziesz przycisk do twardego resetu. Cytuj Link to post Share on other sites
ematgroup 1 Napisano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2015 Tak wiem, rano próbowałem, ale nie zaskoczyło może trochę za krótko trzymałem . Zobaczę za 3 godziny. Co do nki mam skonfigurowane tak że jeden z dekoderów musi być połączony netem z głównym dekoderem, podobno nowe modele tak mają. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 (edytowane) No tak, ale nie jest to router z Orange? Powiedz mi dokładnie co masz i jakim kanałem. Telewizję od Nki masz poprzez ich router po kablu. Internet masz od Orange poprzez mobilny dostęp z routerem LTE? Od Nki w pakiecie nie dostałeś neta? Edytowane 24 Września 2015 przez mabrothrax Cytuj Link to post Share on other sites
ematgroup 1 Napisano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2015 Dobra Update: Na pewno nie jest to wina routera ponieważ miałem jak pisałem wcześniej fu*k'up routera, wymieniłem go dzisiaj tymczasowo na ZTE, do D'linka trzeba się dostać poprzez lutowanie. Niestety wymiana routera nic nie pomogła w kwestii logowania się do Origin, dalej pokazuje że nie można obecnie zalogować się online, czyt, nie mogę w ogóle korzystać z gier w sumie nie ja tylko córka z simsów Co do Nk-i, wszystko mam w jednej sieci, mianowicie: Antena z dachu podłączona jest pod " nowy " router kablami ( mocniejsze zbieranie sygnału ), od Routera odchodzi kabel rj45 ( standard ), do kabla który rozprowadza po domu sieć, u córki podpięty pod ten kabel jest HUB z którego rozgałęziam kablami sygnał do Stacjonarnego komputera, routera ( aby był sygnał na piętrze wifii ) konsoli Xbox oraz do Nki, i teraz jak szlak trafi router to sieć w domu pada, ponieważ dekoder dodatkowy nki musi się widzieć w sieci z dekoderem głównym który jest na dole podpięty w taki sam sposób jak rzecz u córki w pokoju, czyli kabel ze ściany -->hub-->nk/tv/cloud/konsole/router Cytuj Link to post Share on other sites
karem93 1 Napisano 26 Września 2015 Udostępnij Napisano 26 Września 2015 witam też mam taki problem ze nie mogę sie zalogować do origin, mam orange lte na play lte wszystko dziala Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 (edytowane) Zmieniałeś te DNSy? Sprawdzałeś czy to coś dało? Zróbcie to obaj i sprawdźcie. Aha, i dodatkowo - przed zmianą DNS spróbuj zalogować się do Origin poprzez przeglądarkę -> https://www.origin.com/pl-pl/store/ Poza tym, sprawdźcie obydwaj z jakiej adresacji korzystacie, domyślam się, że z ipv4, spróbujcie przełączyć się na ipv6 jeśli akcja z DNSami nie zadziała. Jeśli problem na sieci Orange będzie dalej występować, przyjrzę się temu w pracy ale będę od was wymagać podania numerów waszych usług internetowy - bez tego wam nie pomogę. Na PW najlepiej. Próbowałem zreplikować błąd który macie i nie udało się, każde logowanie z sieci mobilnej było udane. W związku z czym wychodzi na to, że EA/Origin ma zablokowaną pewną pulę adresów w której niestety jesteście. Jedynym wyjściem będzie przełączenie się na ipv6. Edytowane 26 Września 2015 przez mabrothrax Cytuj Link to post Share on other sites
ematgroup 1 Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Zmieniałeś te DNSy? Sprawdzałeś czy to coś dało? Zróbcie to obaj i sprawdźcie. Aha, i dodatkowo - przed zmianą DNS spróbuj zalogować się do Origin poprzez przeglądarkę -> https://www.origin.com/pl-pl/store/ Poza tym, sprawdźcie obydwaj z jakiej adresacji korzystacie, domyślam się, że z ipv4, spróbujcie przełączyć się na ipv6 jeśli akcja z DNSami nie zadziała. Jeśli problem na sieci Orange będzie dalej występować, przyjrzę się temu w pracy ale będę od was wymagać podania numerów waszych usług internetowy - bez tego wam nie pomogę. Na PW najlepiej. Próbowałem zreplikować błąd który macie i nie udało się, każde logowanie z sieci mobilnej było udane. W związku z czym wychodzi na to, że EA/Origin ma zablokowaną pewną pulę adresów w której niestety jesteście. Jedynym wyjściem będzie przełączenie się na ipv6. Spróbuje dzisiaj z tymi DNS, jeśli mój router ZTE na to pozwoli, bo rozumiem że tam mam to zmienić ? Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Nie zmieniaj DNS. Problemem jest to, że wbijasz się do zablokowanej puli adresów. Zmień adresację z ipv4 na ipv6 - robisz to poprzez dodanie do swojego loginu /ipv6 - dla przykładu [email protected]/ipv6. W ustawieniach routera gdzieś tam masz użytkownika i hasło. Dodam jeszcze, że namierzyliśmy mniej więcej pulę adresów która została zablokowana i postaramy się aby EA odblokowała te adresy. Cytuj Link to post Share on other sites
karem93 1 Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Nie zmieniaj DNS. Problemem jest to, że wbijasz się do zablokowanej puli adresów. Zmień adresację z ipv4 na ipv6 - robisz to poprzez dodanie do swojego loginu /ipv6 - dla przykładu [email protected]/ipv6. W ustawieniach routera gdzieś tam masz użytkownika i hasło. Dodam jeszcze, że namierzyliśmy mniej więcej pulę adresów która została zablokowana i postaramy się aby EA odblokowała te adresy. ja mam w ustawieniach albo ipv4 albo ipv4v6 i biore jedno i drugie i nadal nie da się połączyć z origin mam router huawei b593-s22 i nie wiem gdzie zmienic te dns a tplink to latwo było i przez www na origin normalonie moge sie logować Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 30 Września 2015 Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Skoro przez www możesz się logować to u Ciebie problem leży gdzieś indziej. Skontaktuj się z pomocą EA. Problem z blokowanymi pulami adresacji ipv4 przez EA/Origin objawia się poprzez brak możliwości logowania i na stronie i w aplikacji. Cytuj Link to post Share on other sites
ematgroup 1 Napisano 30 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Heya przepraszam że dopiero teraz, nie mam możliwości zmienić DNS w Routerze, przypomnę że mam nowy ZTE. Dodatkowo dostałem info z Orange że u nich wszystko jest ok. Ja właśnie mam problem z logowaniem się zarówno przez aplikacje jak i poprzez stronę. Szlak mnie trafi bez kitu M Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 30 Września 2015 Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Czytasz co ja piszę tam wyżej? Zmień typ adresacji na ipv6 poprzez dodanie do loginu /ipv6 - np. [email protected]/ipv6. Masz gdzieś w ustawieniach routera ustawienia APN Internet? Cytuj Link to post Share on other sites
ematgroup 1 Napisano 30 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Wodzu, wiem co piszesz. Tłumacze że nie mogę nic a nic zmienić w ustawieniach tego cholernego modemu, co jest dla mnie nie spotykane, wszystko od górnie jest ustawione, nie mogę nic przełączyć, co najwyżej hasło do samego routera mogę ustawić. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 30 Września 2015 Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Nie możesz wpisać innego loginu, ani ustawić konfiguracji APN? No to cienko. Potrzebny byłby inny router, nie od Orange do przetestowania - oczywiście nie wymagam tego od Ciebie. Dla pocieszenia Ci powiem, że możesz restartować połączenie i próbować aż otrzymasz adres z niezablokowanej przez EA/Origin puli. Próbuję z kolegami z pracy namierzyć publiczne adresy IP które są zablokowane żeby zgłosić się do EA Polska z prośbą o odblokowanie tych pul, ale przy internecie mobilnym jest to trochę utrudnione. Cytuj Link to post Share on other sites
karem93 1 Napisano 30 Września 2015 Udostępnij Napisano 30 Września 2015 czyli jutro zadzwonie do origin i moze zabacze czy moj adres ip jest przez nich blokowany? Cytuj Link to post Share on other sites
AdamPL5 0 Napisano 30 Września 2015 Udostępnij Napisano 30 Września 2015 (edytowane) Także mam problem z internetem orange, mam router huawei b593 zmieniłem tam w opcjach adresacje na ipv6 loginu nie moge wyskakuje błąd. Pytałem znajomych to samo orange zablokował orgina i logowanie na strone EA ja od tygodnia walcze z obsługą w bok orange i mówią że nie ich wina, resetowałem router z 50 razy i nic jak nie działa logowanie tak nie działa na stronie i w aplikacji. Dzwoniłem do EA poinformowali mnie ze maja codziennie kilkadziesiąt tel w tej sprawie i to wina dostawcy internetowego. Jedni zwalają na drugich usłaga jak nie działa tak nie działa. Kupiłem sobie karte playa żeby chociaż się logować i włączyć jakieś gry bo na orange nie można. Zreszta ludzie zakładają tematy na forum orange, ale nikt nie raczy rozwiązać problemu jeden z nich: http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,3449400002,title,origin-orange-lte,forumthread.html Edytowane 30 Września 2015 przez AdamPL5 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.