Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,


Na wstępie zaznaczę, że jestem totalnym laikiem, więc proszę o wyrozumiałość.


 


Chcę kupić PCeta do +/- 2500 zł, którego będę wykorzystywał do:


- montażu krótkich (pół godziny maks) filmików w Sony Vegas, w jakości Full HD,


- pisania obszernych dokumentów tekstowych,


- przeglądania internetu + youtube


- oglądania filmów, słuchania muzyki,


- co do gier - nie mam dużych wymagań. Fajnie gdyby gry pokroju sims 4 śmigały bez problemu, ale to najmniej ważne.


 


Nie posiadam żadnych starych części, oprócz klawiatury, myszki i monitora. System operacyjny powinien być wliczony w cenę.


 


Wolałbym kupić gotowy zestaw, zamiast samodzielnie składać komputer z pojedynczych części.


 


PS. Zależy mi na dwóch dyskach - pierwszy SSD na system + Sony Vegas (120 GB powinno być ok)


I drugi na pliki - nie musi być duży, 500 GB wystarczy.


 


Z góry dziękuję, będę bardzo wdzięczny za wszystkie podpowiedzi!


Link to post
Share on other sites

A może na start Windows 7 na 270 dni za darmo ? Podratuje to znacznie budżet.

 

Intel Core i5-4460 /3.2GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/ http://www.esc.pl/images/icons/icon-pc.jpg\

LG GH24NSC0 SATA (black)

AsRock B85M Pro3 /intel B85, LGA 1150/

Sapphire Radeon R7 260X 2GB DDR5 128bit (1050/6000)

Plextor M6S 128GB SATA3 (520/300MB/s)

Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda

Crucial 16GB (2x8GB) 1600MHz CL9 Ballistix

Corsair VS 450W 80+ 120mm

Zalman Z1 USB3.0 black (b/z)

 

2684 zł +   kody na darmowe złożenie i wysyłkę przy zakupie w esc.pl do wpisania w komentarzu do zamówienia: X98TY2AZ + dostawa