kasperski95 0 Napisano 8 Września 2015 Udostępnij Napisano 8 Września 2015 (edytowane) Witam, składam wniosek o dotacje i już muszę uwzględnić koszty. Mam do wydania max 15 000 zł na sprzęt, jednak nie jestem tak obeznany w temacie aby najkorzystniej wydać te pieniądze. Zależy mi na: - bardzo mocnym procesorze - dużej ilości szybkiego RAM-u - cichym chłodzeniu - płycie dobrej pod OC - czarnej, prostej obudowie bez bajerów z dobrym przepływem powietrza W tej chwili wydałbym te pieniądze tak: http://i62.tinypic.com/25z0cra.jpg Prosiłbym o uwagi co do zestawu i polecenie płyty głównej Edytowane 8 Września 2015 przez kasperski95 Cytuj Link to post Share on other sites
kajtek. 11359 Napisano 9 Września 2015 Udostępnij Napisano 9 Września 2015 Rendering czego ? Jaki soft ? Cytuj Link to post Share on other sites
kasperski95 0 Napisano 10 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2015 (edytowane) Rendering grafiki 3D. Głównie VRay. Edytowane 10 Września 2015 przez kasperski95 Cytuj Link to post Share on other sites
kajtek. 11359 Napisano 10 Września 2015 Udostępnij Napisano 10 Września 2015 Tak więc po Ci tam TitanX ? Jaki masz do tego monitor ? Cytuj Link to post Share on other sites
gpucomputer 0 Napisano 10 Września 2015 Udostępnij Napisano 10 Września 2015 dobre pytanie... do czego Titan? Vray w końcowym renderingu wykorzystuje tylko procesory a VrayRT to tylko podgląd sceny. Cytuj Link to post Share on other sites
kasperski95 0 Napisano 12 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2015 Odpowiednio skonfigurowany Vray RT da się wykorzystać przy końcowym renderingu. Titan kusi bo ma 12 GB. Monitor: Eizo CS230 Cytuj Link to post Share on other sites
gpucomputer 0 Napisano 12 Września 2015 Udostępnij Napisano 12 Września 2015 mało efektywne jest takie wykorzystanie vray RT , ale jeżeli już chcesz w renderingu wykorzystywać gpu to mierz w OctaneRender ( ew. FurryBall lub ArionRender) , zamiast Titana kup 2x gtx980ti ale wtedy po co ci i7-5960x? alternatywnie zrezygnuj z tej grafiki (kupując gtx 960/970 ) dołóż trochę i popatrz na konfig 2 procesorowy oparty na xeonach z serii v3 Cytuj Link to post Share on other sites
kasperski95 0 Napisano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2015 Dzięki, zastanowię się nad Octanem. Nie wiem jak Octan, ale słyszałem że w Blender Cycles przy SLI pamięć GPU nie zwiększa się dwukrotnie, dlatego zależy mi na 1 karcie z dużą ilością pamięci. Cytuj Link to post Share on other sites
gpucomputer 0 Napisano 13 Września 2015 Udostępnij Napisano 13 Września 2015 W zadnym znanym mi programie do renderingu GPU pamięc w sli się NIE SUMUJE. Ogólnie obowiązują zasady podobne do tych z konfiguracją RAID 1 tzn. dwie karty graficzne ( nie ważne w sli lub nie ) każda po 4 GB = 4 GB ,dwie karty graficzne w tym jedna 4 a druga 6 =4 GB itd. Ogólnie wejdź na forum max3d.pl i tam znajdziesz porady. Cytuj Link to post Share on other sites
Dubler 0 Napisano 13 Września 2015 Udostępnij Napisano 13 Września 2015 2666MHz CL 15 - 32gb to może i dużo ramu ale z szybkością to tak sobie, przy takiej konfiguracji lepiej doinwestować do jakiegoś 3k Cytuj Link to post Share on other sites
gpucomputer 0 Napisano 13 Września 2015 Udostępnij Napisano 13 Września 2015 Ram śladowo wpływa wpływa na czasy renderingu ... tylko zegar CPU i ew. GPU i oczywiście rdzenie ( ich ilość) Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.