Xewil 1 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Witam takie szybkie pytanie czy kupował ktoś Rivala na x-kom.pl ? Chce wiedzieć czy mają oni myszki z tej "nowej" partii bez ścierającej sie gumy po bokach ? Cytuj Link to post Share on other sites
rusolek84 0 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Ją będe . Jak nawet guma sie zetrze to w okresie gwarancji (24 miesiące) wymienią na nową. Bierzez ta mysz na promocji? Cytuj Link to post Share on other sites
AreoMaxx 106 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Mam rivala z xkom'a kupiony na promocji za 160zł, jak dotąd (+100h w cs, drugie tyle bf3+codzienne używanie) nie ma żadnych niepokojących śladów jedyne co to te wypustki się "stępiły". Poczytaj http://forum.benchmark.pl/topic/181813-myszka-160z%C5%82-csgo/ Cytuj Link to post Share on other sites
Xewil 1 Napisano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) No chcę właśnie ja wziąć tylko gwarancji się trochę boje bo jak sie guma zetrze a x-kom nie uzna gwarancji to co wtedy ? Myślałem jeszcze kupić z sklepu steelseries tam raczej będzie dobra sztuka... @up Po dwóch miesiącach nie spodziewałbym się że z myszki zejdzie guma a te stępione wypustki to już chyba znak że coś nie tak ? Ja mam a4techa już 2 lata który też ma gume po bokach i jest w nienaruszonym stanie i właśnie żadne wypustki się nie stępiły. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez Xewil 1 Cytuj Link to post Share on other sites
elkomendante 5 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Nie kupuj tej mychy, ja ją mam i nie gram dużo, a już prawie dziura na lewej stronie się ukaże. Cytuj Link to post Share on other sites
wandal 236 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Ją będe . Jak nawet guma sie zetrze to w okresie gwarancji (24 miesiące) wymienią na nową. Bierzez ta mysz na promocji? Tak Ci wymienią jak mi Sensei'a teraz.. Jak tylko reklamacja przeszła pomyślnie to usunęli Sensei [RAW] Frost Blue z oferty, bo rok temu zapłaciłem 169 zł, a teraz kosztował 199 zł.. Jedyna odpowiedź dopiero po mojej interwencji do obsługi klienta.. Po 4 tygodniach od wysłania myszy (uszkodzony scroll, 5 latek w minute stwierdziłby, że mysz była uszkodzona).. Tak swoją drogą, to Sensei [RAW] Frost Blue tez miał tą przypadłość ze ścieraniem się gumy (po bokach i w okolicach scroll'a). Cytuj Link to post Share on other sites
Xewil 1 Napisano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Nie kupuj tej mychy, ja ją mam i nie gram dużo, a już prawie dziura na lewej stronie się ukaże. A gdzie ją kupiłeś jeśli można wiedzieć ? Cytuj Link to post Share on other sites
elkomendante 5 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 X-KOM Katowice. Cytuj Link to post Share on other sites
Xewil 1 Napisano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 No to chyba dla mnie już jest wszystko jasne,nie kupie Rivala Nie będe płacić tyle aby martwić się czy myszka nie zniszczy mi się po miesiącu, dołożę trochę do zowie ec1-a.. Cytuj Link to post Share on other sites
proqqqe 838 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 też mam rivala od maja tego roku, kupowany w RTV euro agd za 189zl i 70% gumy starte, będę sie starał o wymianę poprzez reklamację.. Cytuj Link to post Share on other sites
wandal 236 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 proqqqe, powodzenia. Tak odnośnie reklamacji w X-Kom'ie: Ja dziś praktycznie zakończyłem reklamację Sensei [RAW] Frost Blue w X-KOM'ie. Nie dość, że byłem bez myszki przez 4 tygodnie, to zero odzewu z ich strony. Pomijając śmieszne aktualizacje statusu reklamacji.. Sam X-KOM ponad tydzień weryfikował uszkodzony scroll w myszce.. Wystarczyło podłączyć mysz, wejść na jakąkolwiek stronę internetową typu wp.pl i scrollować w dół. Ślepy by zauważył, że się rolka zacina.. Potem "serwis zewnętrzny" sprawdzał mysz przez kolejne 2 tygodnie.. Dopiero po moich słowach niezadowolenia i po tym, jak napisałem, że nigdy nic u nich nie kupię, 24h później reklamacja miała status "zrealizowanej". Ale cyrków ciąg dalszy, bo sprawdziłem sobie w poprzednim tygodniu moje zlecenie na ich stronie i zauważyłem informację "uwzględnione, wymiana na inny" - czyli tak, jak chciałem. Chwile potem przyszedł mail, że mam podać numer konta do zwrotu pieniędzy.. Powód wydaje się być oczywisty.. W 2014 roku kupiłem ją w X-KOM'ie za 169 zł, teraz kosztuje 199 zł, więc jak tylko zlecenie przeszło, Sensei [RAW] Frost Blue otrzymał status niedostępnego w sklepie.. I wszystko o głupie 30 zł? Jak tylko wysłałem dane do przelewu, dostałem wiadomość zwrotną w ciągu 2 godzin z serdecznym zaproszeniem do dalszych zakupów. Już lecę.. Trochę to dziwne, bo napisałem z ciekawości do ProCpu, czy kilka interesujących wersji Sensei'a będzie jeszcze dostępnych w sprzedaży i odpowiedź otrzymałem w godzinę. Czyli jak widać można normalnie potraktować klienta. Finał taki, że drugiego Sensei'a zamówiłem właśnie w ProCpu, bo nigdy nie miałem z nimi problemów, a cenę mają obecnie najniższą, a X-KOM poinformował, że zwróci pieniądze w ciągu 14 dni.. Nie wiem, czy wszystkich tak traktują w X-KOM'ie, czy tylko ja tak trafiłem. Zawiodłem, i to bardzo.. Tak więc, przed zamówieniem Rival'a u nich najpierw bym się dobrze zastanowił. Tym bardziej, że cena za czarne jest wszędzie taka sama, a białe można znaleźć taniej niż u nich. Cytuj Link to post Share on other sites
ezzio 119 Napisano 3 Września 2015 Udostępnij Napisano 3 Września 2015 dodatkowo wersja biała Rivala jest w wersji Glossy czyli taki śliski, powodujący lepkość dłoni plastik nie znam nikogo, kto by lubił tą powierzchnię. Cytuj Link to post Share on other sites
wandal 236 Napisano 3 Września 2015 Udostępnij Napisano 3 Września 2015 ezzio, ja używam tylko takich myszek. Jak masz czyste dłonie to myszki z powierzchnią "Glossy" są bardzo wygodne i miłe w dotyku. Osobiście nie lubię tych z gumową powierzchnią. Jakoś mi nie leżą i odczuwam spory dyskomfort.. /Sorry za OT, ale chciałem odpowiedzieć. Cytuj Link to post Share on other sites
ezzio 119 Napisano 5 Września 2015 Udostępnij Napisano 5 Września 2015 to należysz do mniejszości ;p jednak dobrze wiedzieć, że jeszcze są ludzie którzy taką powierzchnię lubią Cytuj Link to post Share on other sites
steel116 169 Napisano 5 Września 2015 Udostępnij Napisano 5 Września 2015 dodatkowo wersja biała Rivala jest w wersji Glossy czyli taki śliski, powodujący lepkość dłoni plastik nie znam nikogo, kto by lubił tą powierzchnię. Kupiłem specjalnie tą wersję rivala białą, bo wiem że tam jest już ta niby nowa guma. Ta glossy powierzchnia to przekleństwo, mając nawet czyste dłonie mysz lepiła się jak klej do ręki. Bardzo nieprzyjemne uczucie. A ta nowa powierzchnia nadal się bardzo łatwo psuje. Wystarczy wziąć szmatkę i próbować wyczyścić dokładnie gumę po lewej stronie i te wypustki po pierwszym czyszczeniu ścierają się Cytuj Link to post Share on other sites
Overclock666G 133 Napisano 9 Września 2015 Udostępnij Napisano 9 Września 2015 Kupowałem 3 miesiąc temu Rival, przegrane około 300h w CS GO i boczki wyglądają prawie jak nowe także nie mam pojęcia jak ktoś je potrafił zetrzeć do plastiku (może to kwestia mocnego trzymania) nie wiem ale osobiście mysz 10/10. Cytuj Link to post Share on other sites
proqqqe 838 Napisano 18 Września 2015 Udostępnij Napisano 18 Września 2015 Zaakceptowali mi wymianę Rivala w RTV euro agd Cytuj Link to post Share on other sites
Soma223 3 Napisano 18 Września 2015 Udostępnij Napisano 18 Września 2015 Tez posiadam rivala od ponad polowy roku i guma po bokach myszy jest w dobrym stanie. tez posiadam ponad 300 godzin przegranych w csie. Mysz przez ten czas byla uzywana kazdego dnia i nie uswiadczylem zadnych wad. To kwestia szczescia i jak uzywasz myszy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.