Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Aktualizacja metody płatności w rodzinie iCloud - problem

icloud aktualizacja metody płatności rodzina

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ruseus

ruseus
  • Gaduła

  • 281 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 28 sierpień 2015 - 01:25

Witam. 
Mam taki problem. Tworzę rodzinę w iCloud z moją dziewczyną (osoba A - jest organizatorem) w której jestem też ja (osoba B ). 
Ostatnio moja karta debetowa straciła ważność i dostałem nową kartę. Chciałem kupić program, i myślałem że obciążą jak zwykle jej konto, a później jej przeleję, ale wyskoczył komunikat o aktualizacji metody płatniczej z powodu przeterminowanej karty na moim koncie. 
I tu się pojawia problem. Gdzie bym nie wszedł, nie mogę zaktualizować metody płatności, gdyż wszędzie pojawia się informacja o rodzinie, ale nie mogę korzystać z usług rodziny póki nie zaktualizuję moją metodę płatności.
Naprawdę nie wiem już gdzie szukać aktualizacji metody płatności wyłącznie dla mojego własnego konta. 
Prosiłbym o pomoc!

 

  • 0

Intel Core i7 7400 3,4 Ghz + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024 / MSI B250M PRO-VDH / 2x8GB DDR4 Crucial 2133Mhz / ASUS GeForce GTX 1050Ti Expedition 4GB / Corsair CX450M 450W / GoodRam Iridium Pro 240GB + WD Blue 1TB 7200rpm / Nzxt S340 / AOC i2369Vm 23` / Windows 8.1 Pro x64 / Cougar 200K / Logitech M330 SilentPlus


#2 KIciulek

KIciulek
  • Iä! Iä! Cthulhu Fhtagn!

  • 883 postów

Napisano 28 sierpień 2015 - 05:11

Napisz do supportu iCloud, tak będzie najlepiej i najszybciej.


  • 0

Kompuś

Worklog

 

Miłość jest jak RAID 0...






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: icloud, aktualizacja, metody, płatności, rodzina

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych