Skocz do zawartości

Aktualizacja metody płatności w rodzinie iCloud - problem


Recommended Posts

Witam. 
Mam taki problem. Tworzę rodzinę w iCloud z moją dziewczyną (osoba A - jest organizatorem) w której jestem też ja (osoba B ). 
Ostatnio moja karta debetowa straciła ważność i dostałem nową kartę. Chciałem kupić program, i myślałem że obciążą jak zwykle jej konto, a później jej przeleję, ale wyskoczył komunikat o aktualizacji metody płatniczej z powodu przeterminowanej karty na moim koncie. 
I tu się pojawia problem. Gdzie bym nie wszedł, nie mogę zaktualizować metody płatności, gdyż wszędzie pojawia się informacja o rodzinie, ale nie mogę korzystać z usług rodziny póki nie zaktualizuję moją metodę płatności.
Naprawdę nie wiem już gdzie szukać aktualizacji metody płatności wyłącznie dla mojego własnego konta. 
Prosiłbym o pomoc!

 
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...