Skocz do zawartości

Laptop głównie do gier za około 3500zł


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Kac2per1,

Recommended Posts

Witam! Potrzebuję pomocy w wyborze laptopa.
1) Kwota -  +- 3500zł
2) Przekątna laptopa - 15"
3) Zastosowanie - gry i codzienne użycie (internet)
4) Najlepiej nie MSI przez swoje gabaryty (gruby i jak dla mnie brzydki chyba że jakiś inny model niż te które widziałem
5) Fajnie by było chociaż film obejrzeć w samolocie na baterii
6) Chciałbym pograć na nim w gry na średnio-wysokich ustawieniach. Gry typu: World of Tanks, CS:GO, PayDay2, Sniper Elite III i GTA V bądź też Wiedźmin 3 ale te dwie ostatnie nawet na średnio-niskich
7) Własne propozycje:
- http://www.x-kom.pl/p/252172-notebook-laptop-15-6-lenovo-y50-70-i7-4720hq-8gb-1000-gtx960m.html?gclid=CJrU5sGCvccCFSrpwgodLqQNwg
- http://www.x-kom.pl/p/203289-notebook-laptop-15-6-asus-r510jk-dm009h-8-i7-4710hq-8gb-750-dvd-win8-gtx850.html

8) W miare ładny wygląd nie zaszkodzi :D
9) Jestem kompletnie zielony w tych sprawach :)

Edytowane przez TheKapi10
Link to post
Share on other sites
Wiedźmin 3 ale te dwie ostatnie nawet na średnio-niskich

 

 

Aktualnie da radę temu. Ale wyjdzie za 3 lata gra ,,Wiedzmin 4" i jeżeli wymagania będą wyższe od 3 to już nie pograsz. Jak chcesz mieć lepszy sprzęt do dołożyć musisz do 880m/970m.

 

 

 

A wiesz może coś o "nadmiernym grzaniu się" tych Lenovo?

 

http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Lenovo-Y50-70-GTX-960M-IPS.143522.0.html - jedna z kilku dostępnych recenzji

 

 

 

 

Nie wpłynie to za bardzo na wydajność laptopa?

 

Jak będą za wysokie temperatury to wpłynie - mowa o zjawisku throttlingu. Dlatego pamiętaj aby co jakiś czas go czyścić i zmieniać pastę.

 

 

 

 

 

Najlepiej nie MSI przez swoje gabaryty

 

Widziałeś MSI GS ?

Edytowane przez Kac2per1
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites