Skocz do zawartości

Wybór telefonu z Orange 08. 2015


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez ForgottenSoul,

Recommended Posts

Witam,

 

Będę przedłużał umowę w Orange. Z tych telefonów które mi zaproponowali po rozsądnej cenie, biorę pod uwagę cztery:

 

LG G4c,
Sony Xperia M2

Sony Xperia T3

Lumia 735

 

Najbardziej chodzi mi o płynność działania. Teraz mam Samsung Galaxy Young i tak chodzi tak, że się płakać chce.

 

Proszę o doradzenie bo jestem totalnie zielony jeśli chodzi o telefony.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez ForgottenSoul
Link to post
Share on other sites

Obecnie płacę 49,90 i mam 240 minut/sms, nielimitowane rozmowy w orange i 0,5gb internetu.

Teraz mi niby zaproponowali, że za staż ma mi dojść 20% minut więcej i jakby "zagadali" do centrali to by mi wyprosili 1gb neta LUB druga opcja -  za 54 zł (albo 59?) miesięcznie nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i 0,5 gb neta...

 

Co do cen telefonów - teraz już podobno wycofali jednorazowe opłaty za telefony - są tylko "raty" doliczane do co miesięcznego abonamentu. Tak więc w tabeli widnieje to tak:

 

Cena całkowita telefonu (CC)  i (abonament np 54,99zł + rata za telefon). (RT).

 

Przy abonamencie 44,99:

 

LG 4Gc - CC = 671zł, RT=57,98zł

Sony Xperia M2 - CC= 647zł, RT= 56,98zł

Sony Xperia T3 - CC= 719zł, RT= 59,98zł

Lumia 735 - CC=575zł, RT= 53,98zł

 

 

Abonament 54,99:

 

LG 4Gc - CC = 624zł, RT=65,98zł

Sony Xperia M2 - CC= 575zł, RT= 63,98zł

Sony Xperia T3 - CC= 647zł, RT= 66,98zł

Lumia 735 - CC=456zł, RT= 58,98zł.

 

Są jeszcze inne telefony np:

 

HTC Desire 510;610;620;820,

LG: Leon 4G LTE; F60; Spirit 4G LTE; G3s,

Lumia 635; Lumia 640;   Lumia 1320 (ta ostatnia za 840zł)

Samsung Galaxy trend 2 lite; Galaxy ace 4; Galaxy Grand Prime G531F; Grand Prime; Galaxy A3; Galaxy Xcover 3, Grand Neo;

 

To raczej tyle;) Tą reszta odrzuciłęm bo chyba dużo słabsza jest? Czy się mylę i przegapiłem jakąś perełkę?

Link to post
Share on other sites