Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

BlueScreen/Grafika/Reset Komputera

BlueScreen AMD Reset

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 lastfox

lastfox
  • Nowicjusz

  • 1 postów

Napisano 22 sierpień 2015 - 11:03

Witam!!!
Od kilku dni wyskakuje mi problem z Bluescreenem po ponownym uruchomieniu komputera problem się powtarza i komputer resetuje się ponownie. Dopiero po uruchomieniu go w trybie awaryjnym można się zalogować.

Posiadam: Windows 7 Home Premium 'Oryginalny' 

Po zalogowaniu wyskakuje komunikat:
 

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
 
Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode: d1
  BCP1: 0000000000000018
  BCP2: 0000000000000002
  BCP3: 0000000000000000
  BCP4: FFFFF88001C36196
  OS Version: 6_1_7600
  Service Pack: 0_0
  Product: 768_1
 
Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\082215-18049-01.dmp
  C:\Users\Lisek\AppData\Local\Temp\WER-31215-0.sysdata.xml
 
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
 
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Problem zaczął pojawiać się od kilku dni nwm co zrobić proszę o pomoc :/

Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś informacje to chętnie podam tylko nwm jakie 

Z góry dziękuję za pomoc!!


Edit:

w bluescreen'ie pokazuje się linijka "amdkmpfd.sys - Address FFFFF88001CFB196 base at FFFFF88001CF5000, DateStamp 544ed4ae
 

Użytkownik lastfox edytował ten post 22 sierpień 2015 - 11:07

  • 0

#2 browarpll

browarpll
  • Pasjonat

  • 840 postów

Napisano 07 wrzesień 2015 - 10:00

w trybie awaryjnym odinstaluj sterowniki do grafiki ( karta AMD?)

Zresetuj, jeżeli po uruchomieniu w trybie normalnym nie będzie problemów to ściągnij narzędzie do całkowitego usuwania sterowników AMD a następnie ze strony AMD pobierz najnowsze sterowniki do Twojego modelu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BlueScreen, AMD, Reset

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych