Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Płyta Gigabyte - sprawdzenie statusu naprawy

gigabyte serwis

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kwiecik

kwiecik
  • Nowicjusz

  • 6 postów

Napisano 19 sierpień 2015 - 09:08

Witam
Nieco ponad tydzień temu oddałem swój komputer do lokalnego sklepu komputerowego, ponieważ miał problem z uruchamianiem. Sklep zdiagnozował, że to wina płyty głównej i wysłał ją do serwisu. Czy mogę  jakoś sam sprawdzić jak przebiega proces naprawy?
Płyta to B85M-D3H, a numer seryjny 132140037672


  • 0

#2 Rules

Rules
  • Dyskutant

  • 166 postów

Napisano 21 sierpień 2015 - 11:45

Witam
Nieco ponad tydzień temu oddałem swój komputer do lokalnego sklepu komputerowego, ponieważ miał problem z uruchamianiem. Sklep zdiagnozował, że to wina płyty głównej i wysłał ją do serwisu. Czy mogę jakoś sam sprawdzić jak przebiega proces naprawy?
Płyta to B85M-D3H, a numer seryjny 132140037672


Do sklepu idz pewnie maja wszystkie informacje, albo napisz do supportu gigabyte i podaj numer seryjny itp. Powinno cos wiedziec na ten temat.
  • 0

#3 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10200 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 21 sierpień 2015 - 12:06

Z moich doświadczeń wynika,że to raczej niemożliwe w praktyce.Wyobraź sobie ,że każdego dnia dostają kilkadziesiąt telefonów z pytaniami : Co z moim sprzętem?Kto miałby to tam robić i jak? Musisz po prostu cierpliwie czekać,zgodnie z przepisami ,do 30 dni roboczych.....


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gigabyte, serwis

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych