kwiecik 2 Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 WitamNieco ponad tydzień temu oddałem swój komputer do lokalnego sklepu komputerowego, ponieważ miał problem z uruchamianiem. Sklep zdiagnozował, że to wina płyty głównej i wysłał ją do serwisu. Czy mogę jakoś sam sprawdzić jak przebiega proces naprawy?Płyta to B85M-D3H, a numer seryjny 132140037672 Cytuj Link to post Share on other sites
Rules 3 Napisano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2015 Witam Nieco ponad tydzień temu oddałem swój komputer do lokalnego sklepu komputerowego, ponieważ miał problem z uruchamianiem. Sklep zdiagnozował, że to wina płyty głównej i wysłał ją do serwisu. Czy mogę jakoś sam sprawdzić jak przebiega proces naprawy? Płyta to B85M-D3H, a numer seryjny 132140037672 Do sklepu idz pewnie maja wszystkie informacje, albo napisz do supportu gigabyte i podaj numer seryjny itp. Powinno cos wiedziec na ten temat. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2015 Z moich doświadczeń wynika,że to raczej niemożliwe w praktyce.Wyobraź sobie ,że każdego dnia dostają kilkadziesiąt telefonów z pytaniami : Co z moim sprzętem?Kto miałby to tam robić i jak? Musisz po prostu cierpliwie czekać,zgodnie z przepisami ,do 30 dni roboczych..... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.