Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Problem z matrycą w nowym laptopie

matryca lenovo laptop awaria

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bjodr

bjodr
  • Nowicjusz

  • 9 postów

Napisano 08 sierpień 2015 - 23:49

Na wstępie chciałbym się przywitać - jestem nowym użytkownikiem. 

 

Nieco ponad miesiąc temu zakupiłem laptop lenovo y50-70. Potestowałem go kilka dni i wyjechałem na urlop (tak wiem, głupota kupować sprzęt przed dłuższym wyjazdem). Oczywiście sprzęd dobrze zabezpieczyłem i zamknąłem w szafce, aby nie narazić go na słońce itp. Po powrocie z urlopu z matrycą zaczęły się dziać następujące rzeczy:



Sklep nie zamierza zwrócić mi pieniędzy i przyjąć sprzęt w ramach reklamacji (minęły magiczne 2 tygodnie od zakupu) i sugeruje indywidualne wysłanie laptopa do serwisu lenovo znajdującego się w Niemczech, o którym naczytałem się samych złych opinii. Największą przeszkodą okazuje się istota tej awarii - przez 10h użytkowania potrafi się nic nie wydarzyć.

 

Proszę o wstępną diagnozę oraz jakąkolwiek poradę, ponieważ niespecjalnie wiem co zrobić z tym fantem. Zastanawiam się nad wymianą matrycy we własnym zakresie, aczkolwiek wtedy przepadnie gwarancja..

 

Pozdrawiam, bjodr.


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10711 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 09 sierpień 2015 - 06:59

Po Twoim wpisie można się domyślać dwóch rzeczy. Pieniądze to dla ciebie żaden problem a druga,bez komputera nie da się przezyć nawet tygodnia....:) W jakim sklepie kupowałeś ? Jak to możliwe,że nie chce przyjąć w ramach gwarancji? Podaj dokładny namiar na ten sklep....


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 bjodr

bjodr
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 9 postów

Napisano 09 sierpień 2015 - 07:16

Jestem studentem i włożyłem sporą część oszczędności w ten laptop - po prostu naczytałem się MASĘ złych informacji o tym, jak serwis lenovo obchodzi się z klientami. Laptop zakupiony w sklepie X :). Sklep jedynie chce wysłać laptop do Niemiec, gdzie jak usłyszałem z ust osoby, u której próbowałem złożyć reklamację - "pewnie pobawią się nim godzinkę i jeśli awaria nie wystąpi to go odeślą". Mam związane ręce.

 

EDIT: 

Przytoczę kilka wpisów na temat samego działania serwisu. Trochę mnie to przestraszyło.

 

http://forum.benchma...-do-kupującego/

http://blog.pclab.pl...an.i.Władca,193

http://www.dobreprog...ika.,58053.html

 

Takich historii jest naprawdę sporo.


Użytkownik bjodr edytował ten post 09 sierpień 2015 - 07:31

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: matryca, lenovo, laptop, awaria

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych