_Skipper_ 919 Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. Osoby które proszą o pomoc w znalezieniu przyczyny nieprawidłowego działania laptopa, nie zawsze podają szczegóły, które są potrzebne do diagnozy. Może warto ustalić wzór podobny do tego, który obowiązuje przy prośbie o doradzenie odpowiedniego sprzętu? Moja propozycja wzoru: Model laptopa: System operacyjny: Usterka: Sterowniki: Okoliczności usterki: np. po aktualizacjach, itp, itd.. Podjęte działania: Tutaj użytkownik wymienia czynności, które wykonał w celu usunięcia usterki. Zaoszczędzi to czas pomagającym użytkownikom. Bardziej doświadczeni użytkownicy z pewnością ułożą coś odpowiedniego. PS. Do opisu pod Notebooki, netbooki i palmtopy, można dodać: Twój sprzęt odmówił posłuszeństwa? Tak to by wyglądało: Twój sprzęt odmówił posłuszeństwa? Poszukujesz przenośnego komputera? Nie wiesz czy wybrać laptopa czy palmtopa? A może netbook? Tu znajdziesz odpowiedzi i porady. Coś takiego. Pozdrawiam serdecznie, dawid12345678 Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez dawid12345678 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.