Skocz do zawartości

Lenovo ...Gwarancja ....standardy...podejście do kupującego


Recommended Posts

Witam wszystkich czytających pisze do was ku przestrodze proszę też moderatorów o nie usówanie postu bo tyczy się on zakupu laptopów. Ok 3 miesiące temu kupilem laptop Lenovo y70-70 całkiem wydajny sprzęt z a rozsądne pieniądze pech chciał iż matryca gasła migała pojawiały się różne artefakty. No cóż trzeba odesłać na gwarancje ,kupując laptopa otrzymałem informacje iż ma serwis door to door .Więc dzwonie do serwisu tam okazuje się ze kurier nie przyjeżdża a dostaje się dane wysyłki i lecisz na pocztę. Hm sprzedawca mówił co innego (sklep na X...) Mając wolna chwile udalem się do sklepu zlozylem reklamacje sklep odebrał przyjoł moje roszczenia. Komputer czekał na wysyłkę do serwisu aż 14 dni i nikt w tym czasie nie widział problemu ze czas biegnie testowali bawili się i czekał ,czekał.... W końcu trafił do serwisu Mediona by Lenovo w Niemczech kolejne 9 dni więc w miarę sprawnie .W między czasie chyba sto tel aby ustalić co kolwiek list przewozowy co się dzieje itp każdy mówił co innego ,wprowadzali mnie wielokrotnie w błąd podawali mylne informacje nikt nie znał założeń gwarancji i ile czasu naprawa ma trwać każdy spychał odpowiedzialność .Uwaga wysyłając laptopa Lenovo serii idea gwarantuje nie określił czasu naprawy wiec możecie czekać i czekać. Ale ok laptop przyjechał juz blagalem aby oddali go w sklepie niby ok wymienili matryce .Zabralem komputer do domu i się okazuje ze zamontowali matryce z martwymi pikselami na samym środku ekranu . Żebyście wiedzieli jaki byłem zły takim czasie czekania.Ale ok jutro zawioze go do sklepu. Na następny dzień pijąc kawę chciałem na cieszyć się komputerem uzywalem internetu nagle matryca mi zglasla jak wtedy.... Na masakra nie usunęli usterki ta sama wada z ekranem z martwymi pikselami. To ma być przestroga dla wszystkich co chcą kupić Lenovo .

Zgłaszając na infolini konsultanci Lenovo nie znają założeń gwarancji wprowadzają w błąd ,nic nie wiedza wiecznie muszą z kimś się naradzac wielka pomyslka zero wsparcia zero informacji. Nie wierzcie w zapewnienia zawsze zapisujcie nazwiska i daty rozmów.Serwis Lenovo Medion Niemcy to pomyłka , komputer wrócił nie naprawiony a jeszcze w gorszym stanie technicznym.Składając reklamacji zastanów się z jakiego tytułu ma być naprawiony sprzęt masz dwa wyjścia sprzedawca-sklep lub gwarantuje producent zazwyczaj masz większe prawa z tytułu reklamacji u sprzedawcy. Każdy ma cię gdzieś i zwalają winę na siebie na wzajemnie dzis 29 dzień a komputera nie mam i czekam na nowy .Jak ja nie chce tego Lenovo serwis to pomyłka a wsparcie techniczne to fikcja.

Przed i po "naprawie"

https://youtu.be/x_pGqPcoiuQ

 

 

 

Oraz dzień po odebraniu ze sklepu oczywiście serwis sieci na x... Testował i odebrał komputer z serwisu Lenovo

 

https://youtu.be/ExQV6kCVXiw

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9d7f807d1b0d.jpg

Oraz podziękowanie od Lenovo gratis nowa matryca i martwe piksele.

Edytowane przez ratmed0000
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Co prawda mój laptop z serii też ideapad wylądował u nich ok dwa lata temu ale żadnego problemu z naprawą nie miałem.

A najlepsze było to że sam przez przypadek uwaliłem sobie płytę główną ale naprawili w ramach gwarancji. Więc złego słowa powiedzieć nie mogę bo byłem zadowolony z naprawy. Może przez to że dostałem nową płytę główną.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Raz był na gwarancji laptop ode mnie, Lenovo Y580 i nie było problemu, dostarczyłem, poczekałem, minęło 2 tyg. i sprzęt gotowy do odbioru, wszystko naprawione(matryca zaczynała szwankować, problem z pikselami). Posiadam obecnie Y50 z i7hq + gtx960m i jeszcze nie był na gwarancji, kolega mówił mi coś o gwarancji, że nieraz jest kompletnie do bani, 

 

 

Na pewno Lenovo ze względu na gwarancje się nie kupuje, bo jak bym chciał coś pod gwarancję to biorę Dell'a.

Link to post
Share on other sites

Popełniłeś ogromny błąd że oddałeś lapka na gwarancje a nie z tytułu niezgodności towaru z umową. Przy niezgodności ustawa określa ramy czasowe w jakiej sprzęt ma być naprawiony/wymieniony, zaś przy gwarancji to gwarant sam sobie ustala ile taka naprawa może trwać

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania ProduktuSprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.2 lata odpowiedzialności SprzedawcySprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

Link to post
Share on other sites

Ja się sparzyłem kupiłem y580 (w euro agd) na drugi dzień po godzinnym tłumaczeniu przez chat online (jełop to mało powiedziane) że gry się klatkują,pojawiają się artefakty gość z serwisu lenowo wmawiał mi że to wina nie aktywowanego windowsa (pomijam fakt ze był to oryginał z dremsparka). Po 2 tygodniach przysłali mi naprawionego lapka mimo że chciałem wymianę na nowy (powołałem się na niezgodność towaru z umowa, ale lenovo wie lepiej mimo że dostali jasne wytyczne że albo nowy oraz nie zgadzam się na naprawe). Zrobiłem awanturę w sklepie i oddali mi kasę (zarządzałem nowego laptopa lub wzrost gotówki albo zwrot laptopa w nienaruszonym stanie).

 

Edytowane przez alladen
Link to post
Share on other sites

Nawet o ten czas nie chodzi ale jak autoryzowany serwis moze udawac ze naprawia i odeslac matryce uszkodzona . Starajac sie uzyskac informacje na infolinii lenovo spotykasz sie z niekompetencja i lenistwem .Firma lenovo nie posiada wsparcie dla swoich produktow nie znaja zalozen gwarancji ktora sami wymyslili.

Wymienili mi laptopa ale z czego się cieszyć płytka dotykowa jest źle spasowana rusza się a kliknięcie powoduje irytujące skrzypienie plastiku ?@!?$%! yhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......................... mam dość tej firmy!!!!!!!! 

jak bieda piszczy.... skrzypi w lenovo  słuchajcie .Tak mocno spasowana iż materiały trąc o siebie skrzypią.

 

https://youtu.be/bQ7-PbON_MY

Spasowanie elementów:

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d76ad0cf2a2d.jpg

 

 

i druga strona na porównanie:

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7991c6987724.jpg

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/08abc18f946d.jpg

Link to post
Share on other sites

Też mi się wydaje i nawet to powiedziałem nie miał żadnych folii zabezpieczających matrycę,a z tego co pamiętam na pierwszym takową miałem. Ale sprzedawca twierdził iż folii nie było albo została ściągnięta w serwisie bo zmieniali m dysk na inny. Ale w czym im ta folia przeszkadzała????

Link to post
Share on other sites

Też mi się wydaje i nawet to powiedziałem nie miał żadnych folii zabezpieczających matrycę,a z tego co pamiętam na pierwszym takową miałem. Ale sprzedawca twierdził iż folii nie było albo została ściągnięta w serwisie bo zmieniali m dysk na inny. Ale w czym im ta folia przeszkadzała????

 

Na 100% zwrot. Radzę jak najszybciej pozbyć się tego modelu, żądając wymiany na nowy, z plombami na opakowaniu. Kolega o którym wspominałem, również podkreślił przy zamówieniu, że laptop ma być zaplombowany.. Może wadliwa seria wyszła? 

Link to post
Share on other sites

Nooo udało się po 31 dniach odzyskać kasę!!!!

 

Szukam laptopa do 2500 +\-50zl

 

1) Kwota przeznaczona na zakup: 2500

2) Rozmiar matrycy:14-15

3) Główne zastosowanie: praca biurowa,multimedia,szybkosć

4) Miejsce użytkowanie:dom, łóżko.

5) Wymagania specjalne: czy do Windowsa 8 wystarczy 4 GB czy 8gb jeżeli 4 GB to poproszę opcję z dyskiem SSD.

6) Osobiste preferencje: byle nie Lenovo.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...