Skocz do zawartości

Problem z sankami na SSD i brak miejsca na ich zamontowanie


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez KIciulek,

Recommended Posts

Witam 

Ostatnio kupiłem sobie dysk SSD żeby zwiększyć prędkość włączania się systemu prędkość wczytywania się  instalowania itd itd no i okazało się jest problem ponieważ nie mam sanek do montażu dysku a jeszcze lepiej nie mam nawet gdzie go posadzić otóź połowa powierzchni na dyski jest odrąbana ponieważ karta graficzna nie zmieściłaby się i po obu stronach są 2 dyski HDD i jeden mogę wywalić bo go nie używam(ten od  a miejsca jeszcze mam dużo na drugim i mi starczy na pewno więc ewentualnie tam można było by wmontować SSD i poprosiłbym o pomoc jakie sanki kupić do dysku najlepiej link jakiś i oczywiśćie jakaś rada gdzie najlepiej go zamontować no chyba że dałoby się jakoś bez sanek polożyć go luzem gdzieś no nie wiem czekam na pomoc z góry dzięki :) Dodam jeszcze że w tym sprawach nie znam się najlepiej więc proszę o wyrozumiałość :)

obudowa to 

NZXT LeXa Black


Edytowane przez kubasin
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

jeny, co tam się dzieje w tej obudowie... Po prostu przyklej SSD'ka na któryś HDD albo w jakieś miejsce obudowy. Jak bardzo achcesz to z pewnością istnieją sanki z 5,25" na 3,5" lub na 2,5".

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Tak po prostu przykleić na inny dysk albo do metalowej obudowy? nie będzie się grzała od tego HDD? Zwykła taśma czy jaka izolacyjna?

jeny, co tam się dzieje w tej obudowie... Po prostu przyklej SSD'ka na któryś HDD albo w jakieś miejsce obudowy. Jak bardzo achcesz to z pewnością istnieją sanki z 5,25" na 3,5" lub na 2,5".

Tak po prostu przykleić na inny dysk albo do metalowej obudowy? nie będzie się grzała od tego HDD? Zwykła taśma czy jaka izolacyjna? czyli to obojętne czy sanki czy np. podklejony dysk?