Skocz do zawartości

Jakie polecacie godne internetowe sklepy komputerowe?


Recommended Posts

Dzień dobry.

Chciałbym się Was zapytać jakie polecacie godne internetowe sklepy komputerowe? Obecnie robię zakupy w morele.net, ale chciałbym się dowiedzieć jaki jest jeszcze dobry sklep? Sklep, który nie robi żadnych wałów, nie sprzedaje sprzętu powystawowego, obrysowanego, wadliwego, nie ma żadnego problemu z oddaniem sprzętu, wymianą itp.

x-kom.pl

http://www.opineo.pl/opinie/x-kom-pl,negatywne
http://www.sklepy24.pl/forum/ostrzezenie-dotyczce-sklepu-X-kompl-t4825.html
http://www.wykop.pl/link/2052448/uwaga-na-firme-x-kom-uzywane-serwisowane-laptopy-jako-nowe/
http://www.ceneo.pl/sklepy/x-kom.pl-s1078;028f0
http://forum.pclab.pl/topic/807638-xkompl-pytasz-Partactwo-odpowiadam/
http://forum-laptopy.info.pl/viewtopic.php?f=28&t=5959
 

Proline.pl

http://www.opineo.pl/opinie/proline-pl,negatywne

http://www.ceneo.pl/sklepy/proline.pl-s1155;028f0
http://www.lista.e-sieci.pl/637-1,opinie.html

http://forum.idg.pl/topic/40663-proline-oszusci-i-zlodzieje/page-3
 

Agito.pl
 

http://www.opineo.pl/opinie/agito-pl,negatywne
http://www.ceneo.pl/sklepy/agito.pl-s251;028f0

Myślałem, żeby spróbować x-kom.pl, ale nie wiem czy to jest dobry sklep, mają też negatywne opinie. Proline odpada za dużo negatywnych komentarzy mają a agito tym bardziej. Obecnie tylko do morele.net mam pewne zaufanie.

Edytowane przez abc99
Link to post
Share on other sites

Czemu się wzorować na opiniach z internetu? Kłamią : d
W proline złożyłem dwa komputery żadnych problemów nawet jak mi grafika padła i oddawałem.
X-kom też przyzwoicie.
W Agito nie kupowałem sprzętu komputerowego ale wiele innych rzeczy i nie napotkałem żadnych problemów. 

Edytowane przez yaramy
Link to post
Share on other sites

z zakupami to w żadnym sklepie problemów nie było, gorzej z reklamacjami: nigdy nie miałem problemu z gwarancją w Komputroniku, X komie i NET-S. W morelach i agito sporo kupowałem ale nic się nie zepsuło :) wiec odnośnie gwarancji się nie wypowiem

Link to post
Share on other sites

Dwa razy reklamowałem w Morele i naprawa (przegląd,przesyłanie do producenta) trwała długo (miesiąc) ale to zgodne z ich regulaminem.Jedna z części wysyłana była do Szwajcari więc i tak szybko.Ja jestem zadowolony.....

Edytowane przez jarrino
Link to post
Share on other sites

Ja nie polecam moreli ze względu na duże problemy związane z gwarancją. Kumpel kupił od nich kartę (zepsutą ale cóż zdarza się) i miał duże problemy najpierw z wymianą (przysłali też walniętą- strasznie się grzała) a potem z odzyskaniem pieniędzy. Całość trwała pół roku i bez pomocy rzecznika się nie obeszło, bo kumpla zwyczajnie olewali.

Link to post
Share on other sites
Sklep, który nie robi żadnych wałów, nie sprzedaje sprzętu powystawowego, obrysowanego, wadliwego, nie ma żadnego problemu z oddaniem sprzętu, wymianą itp.

 

Uwierz mi, że każdy chciałby taki sklep. Taki sklep na dzień dzisiejszy chyba nie istnieje.  

Ale zobacz jaki jesteś i jak to fajnie działa. Piszesz, że chciałbyś sklep, który nie sprzedaje sprzętu powystawowego. Następnie chciałbyś, aby sklep taki bez problemu wymieniał Ci części. Czyli te Twoje wymienione części (rozpakowane, nawet używane przez 14 dni) chciałbyś bez problemu zwrócić, ale tylko pod taki warunkiem, że Ty otrzymasz nówki prosto od producenta. Ok, fajnie. Zrozum tylko to, że takich jak Ty jest sporo a ten towar zwracany, wymieniany, otwierany, sprawdzany i tak do kogoś w końcu musi trafić. Byleby nie do mnie, tak ? 

 

Ludzie, to działa w dwie strony. 

  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Uwierz mi, że każdy chciałby taki sklep. Taki sklep na dzień dzisiejszy chyba nie istnieje.  

Ale zobacz jaki jesteś i jak to fajnie działa. Piszesz, że chciałbyś sklep, który nie sprzedaje sprzętu powystawowego. Następnie chciałbyś, aby sklep taki bez problemu wymieniał Ci części. Czyli te Twoje wymienione części (rozpakowane, nawet używane przez 14 dni) chciałbyś bez problemu zwrócić, ale tylko pod taki warunkiem, że Ty otrzymasz nówki prosto od producenta. Ok, fajnie. Zrozum tylko to, że takich jak Ty jest sporo a ten towar zwracany, wymieniany, otwierany, sprawdzany i tak do kogoś w końcu musi trafić. Byleby nie do mnie, tak ? 

 

Ludzie, to działa w dwie strony. 

 

Twój post jest zbędny. Przeczytałem opinie o sklepie x-kom.pl, który sprzedaje sprzęt powystawowy nie informując o tym klienta. Więc ktoś kupił przez sklep internetowy x-kom laptopa porysowanego, brudnego ze śrubką między klawiszami, następny kupił laptopa, który był otwierany, brakowało śrubek a po ściągnięciu obudowy okazało się, że w środku są notatki serwisowe. Jeśli oferują w sprzedaży sprzęt nowy to ma do klienta dotrzeć sprzęt nowy w idealnym stanie. Jeśli jakiś klient zwrócił sprzęt z rysą, to nie mają prawa wysłać takiego sprzętu do innego klienta, bo klient zamawia sprzęt nowy w idealnym stanie i tak ma dotrzeć do klienta. Więc jeśli chcą sprzedawać sprzęt ze śladami użytkowania to powinni o tym informować na stronie produktu.

Edytowane przez abc99
Link to post
Share on other sites
  • 5 miesięcy temu...

Polecam Agito, X-kom i Komputronik. W Morele mają szeroki asortyment ale jest i drogo (zawsze było)  oraz długie terminy realizacji. Poza tym maja koszmarną infolinię. Trudno nie dostać białej gorączki jak w słuchawce głos mówi: "liczba oczekujących w kolejce: 16." Poza tym jak już się dodzwonisz to trudno się czasem dogadać - niestety na info experci nie siedzą.

Link to post
Share on other sites

Mam dużo doświadczenia ze sklepem x-kom jeżeli chodzi o peryferia, telefony, jakieś gadżety. Jak do tej pory współpraca bez zarzutu.

 

Ostatnio skłaniam się ku komputronikowi, jako że często znajduję tam lepsze ceny niż u konkurencji, ale jeszcze nie testowałem.

Link to post
Share on other sites

@up

 

Większość sklepów nie ma własnych magazynów, więc zamawianie przez telefon nic oprócz straty kilku groszy nie da.

 Moim zdaniem da bo poproszę aby sprawdzili czy towar odhaczony na www jako "dostępny" jest fizycznie dostępny do ręki. Jeśli nie to od razu idę do następnego sklepu. Konkurencja jest duża.

Link to post
Share on other sites
  • 1 rok później...
  • 4 tygodnie później...

Twój post jest zbędny. Przeczytałem opinie o sklepie x-kom.pl, który sprzedaje sprzęt powystawowy nie informując o tym klienta. Więc ktoś kupił przez sklep internetowy x-kom laptopa porysowanego, brudnego ze śrubką między klawiszami, następny kupił laptopa, który był otwierany, brakowało śrubek a po ściągnięciu obudowy okazało się, że w środku są notatki serwisowe. Jeśli oferują w sprzedaży sprzęt nowy to ma do klienta dotrzeć sprzęt nowy w idealnym stanie. Jeśli jakiś klient zwrócił sprzęt z rysą, to nie mają prawa wysłać takiego sprzętu do innego klienta, bo klient zamawia sprzęt nowy w idealnym stanie i tak ma dotrzeć do klienta. Więc jeśli chcą sprzedawać sprzęt ze śladami użytkowania to powinni o tym informować na stronie produktu.

Jest to chyba najlepsza odpowiedź w tym wątku. Jeśli mi to ma być ganc nowe od producenta, ale zwrócić mogę po rozpakowaniu i użytkowaniu i chcę pełen zwrot bez podania przyczyn.

 

Do tych sytuacji doszło dlatego, że większość ludzi da się nabrać na marketing i później chcą zwrócić towar bo dostali go do przetestowania. W internecie ceny są niższe ponieważ często sprzedawca nie musi opłacać stoiska handlowego, powierzchni reklamowej, pracowników itp. Znajomy opowiadał również, że najczęstszą przyczyna zwrotu jest uszkodzenie paczki przez kuriera ale odbierający nie spisał protokołu uszkodzenia i żąda wymiany bezpośrednio.

 

Dodatkowo ludzie chcą naginać prawo na swoją korzyść. Każdy płacze o termin reklamacji, a ustawa mówi o tym, że producent ma na rozpatrzenie reklamacji 14 dni, po jej rozpatrzeniu ma nieokreślony czas na odesłanie poprawionego produktu. Cytat z blogu prawnego

 

 

 

Przepisy ustawy wskazują także w jakim czasie sprzedawca powinien odpowiedzieć konsumentowi na reklamację. Zgodnie z art. 8 ust. 3 jest to 14 dni. Jeżeli w tym czasie sprzedawca nie powiadomi konsumenta o tym, czy reklamacja jest przyjęta lub odrzucona, uważa się iż zgodził się z żądaniem konsumenta. Ten zaś tym samym ma roszczenie o wykonanie reklamacji. Konsekwencją nie udzielenia odpowiedzi na reklamację jest uznanie go za uzasadnione. Przedsiębiorca uchybiając obowiązkowi ustosunkowania się do żądania kupującego i uznaje fakt niezgodności towaru z umową oraz zgadza się na załatwienie reklamacji zgodnie z żądaniem w niej zgłoszonym.

 

O ile jednak ustawa określa termin na udzielenie odpowiedzi, o tyle oszczędnie wypowiada się co do terminu na wykonanie reklamacji. Z treści art. 8 ustawy można jedynie stwierdzić, iż reklamacja, a ściślej uczynienie zadość żądaniu reklamacyjnemu powinno być dokonane w odpowiednim czasie.

 

A potem i tak sklepy dostają negatywy. Znajomy dostał negatywa za to, że rozpatrzył reklamację i odesłał nową część w miesiąc. Z tym musicie się liczyć kupując w internecie. Jeśli nie pasuje to po prostu znajdźcie w necie, sprowadźcie do sklepu, przetestuje w sklepie i po problemie.

 

Wracając jednak do tematu: sam kupuję sporo na morele.net, x-kom, ole-ole.pl i tylko raz miałem problem z terminem wysyłki. Raz tylko odezwałem się do sklepu pro-cpu.pl czy nie posiadają modeli podobnych do pewnej klawiatury, ponieważ liczyłem na to, że sklep zajmujący się sprzedażą bardziej highendowych rzeczy udzieli mi rzeczowej odpowiedzi i nawet jeśli u nich było trochę drożej niż gdzie indziej to zakupiłbym ten produkt u nich ze względu na poradę. Niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, po czym sam po kilku dniach znajdując odpowiednik napisałem do nich, że w sumie szkoda że mi tego nie polecili bo mieli to na sklepie. Rozumiem jednak też i ich obawy, że pracownik poświęci swój czas a ja i tak kupię coś gdzieś indziej.

Edytowane przez hakeryk2
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...