Rafusss 0 Napisano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Witam.Kupilem w komputroniku zasilacz Corsair VS450, który po zamontowaniu i podłączeniu okazało się, że jest bardzo głosny (co jakiś czas włacza sie głośne i długie terkotanie). Dzień po kupnie powiadomiłem o tym salon, kilka dni pozniej pojechałęm go wymienić na podstawie rękojmi (wadliwy produkt), ale odmówiono z powodu zadrapania. Zadrapanie powstało gdy montowałem zasilacz do mojej starej i ciasnej obudowy. Wyraźnie widać, że jest od śledzia podtrzymującego zasilacz w obudowie, o czym świadczy położenie. Myśle, żę to oczywiste, iż tego typu zadrapanie nie mogło spowodować takiej usterki i jest to wada w produkcji (łożyska?), co było można stwierdzić w salonie. Zaproponowano gwarancję i czekać miesiąc czasu. Niestety nie mogę sobie na to pozwolić bo komputer mi jest potrzebny do pracy, a nie posiadam zamiennika (stary po 11 latach sie spalił). W moim odczuciu jest to malo profesjonalne podejście do klienta ze strony tak dużego sklepu i obciąża niepotrzebnymi kosztami. Zasilacz jest wart 150-160zł. Pozostaje mi teraz kupić kolejny.Czy zgadzacie sie z podejściem komputronika?filmik i zdjęcie do oceny:http://i57.tinypic.com/oi62y8.jpghttps://youtu.be/nz0Bf6wr2L4 PSA to, że w tych seriach jest to czesto występujący problem /czego powinni być świadomi/ swiadczą komentarze w internecie: http://i58.tinypic.com/2u754kp.jpg http://i62.tinypic.com/33w87qf.jpg pzdr.Rafus. Edytowane 25 Czerwca 2015 przez Rafusss Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.