Atlis 0 Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Witam, od paru tygodni notorycznie zdarzają mi się blue screeny, każdy z tym samym błędem: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION (NETIO.SYS), przeinstalowywałem sterowniki do karty sieciowej, nie pomogło. Sprawdzałem RAM i HDD, bez błędów. Linki do dwóch ostatnich wystąpień BSOD: 16.06.2015: https://dl.dropboxusercontent.com/u/104651094/dmp/061615-37968-01.dmp 17.06.2015: https://dl.dropboxusercontent.com/u/104651094/dmp/061715-22156-01.dmp Cytuj Link to post Share on other sites
szymekkk 1 Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Źródło: http://www.solvusoft.com/pl/files/bsod-b%C5%82%C4%85d-niebieskiego-ekranu/sys/windows/microsoft/windows-7-professional-sp1-32-bit/netio-sys/ Krok 1 Zaktualizuj sterowniki komputera Krok 2: Napraw wpisy rejestru związane z plikiem Windows 7 Professional SP1 32-bit Krok 3: Przeprowadź pełne skanowanie komputera w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania Krok 4: Użyj funkcji Przywracanie systemu Windows, aby cofnąć ostatnie zmiany systemowe Krok 5: Odinstaluj ostatnio zainstalowany program skojarzony z Windows 7 Professional SP1 32-bit / Netio.sys Krok 6: Uruchom Kontrolera plików systemu Windows ("sfc /scannow") Krok 7: Zainstaluj wszystkie dostępne aktualizacje systemu Windows Krok 8: Sprawdź dysk twardy pod kątem problemów („chkdsk /f”) Krok 9: Sprawdź pamięć (RAM) pod kątem awarii Krok 10: Wykonaj czystą instalację systemu Windows Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.