Skocz do zawartości

Pytanie: Anulować zamówienie w Morele i kupować w X-kom


Recommended Posts

Mam problem. W czwartek 11.06 o 18:12. Zamówienie zostało zatwierdzone następnego dnia o 11:00 i przelałem pieniądze na konto, popołudniu wpłata została już zaksięgowana. Realizacja przesyłki to prawdopodobnie 16.06 godzina 16:00 w netpunkcie

 

Był to mój pierwszy zakup części do komputera przez internet. Wszystko ok tylko już po fakcie w piątek i dzisiaj zacząłem czytać nieprzechylne opinie o podejściu do klienta oraz realizacji gwarancji oraz odstąpienia od umowy. Koszt komputera to dla mnie duży wydatek i zacząłem się martwić. 

 

Zastanawiałem się nad anulowaniem zamówienia i zamówienia tego samego zestawu w X-kom o 10 zł drożej. Nie ma on tylu negatywnych opinii w internecie.

 

Mam pytanie czy opłaca się kombinować? Jestem w kropce bo będę musiał czekać na zwrot na pieniędzy. W regulaminie morele:

 

http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/

 

MOMENT ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
9. W przypadku potwierdzenia  przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji w procesie zamówienia, zgodnie z regulacjami wskazanymi w pkt 6 i 7 Regulaminu dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży na odległość pomiędzy Morele.net a Klientem.

 

Teraz jak mam status zamówienia w realizacji to już mnie obowiązuje umowa? 

 

Będę do nich dzwonił w poniedziałek (bo jest weekend), ale mam czekam na Wasze odpowiedzi bo się trochę spinam.

Edytowane przez MaiorZero
Link to post
Share on other sites

Jak kupujesz w sklepach internetowych (niekoniecznie w morelach) to wszystko jest w porzadku w momencie wplacenia pieniedzy na konto i odebrania towaru.

W momencie gdy trzeba dany produkt zareklamowac to zaczynaja sie schody i problemy.

Co do moreli to rzeczywiscie w sieci jest duzo negatywnych komentarzy odnoscie reklamacji, szczegolnie w jakosci skladanych tam zestawow komputerowych.

Ja osobiscie zrobilem tam zakupy lacznie na sume okolo 1000 zl i jak do tej pory na szczescie nie musialem niczego reklamowac (odpukac) :)

Link to post
Share on other sites

Ciekawi mnie samo podejście do reklamacji w x-kom. Zaniepokoiły mnie także upominania się na stronie fejsbukowej morele o zamówienia i zwrot pieniędzy.  

 

Mam taką tezę, że mniejszy sklep od morele będzie lepiej realizował reklamacje bo mniej ludzi na głowie, ale nie wiem czy to dobre myślenie.

Link to post
Share on other sites

Mam problem. W czwartek 11.06 o 18:12. Zamówienie zostało zatwierdzone następnego dnia o 11:00 i przelałem pieniądze na konto, popołudniu wpłata została już zaksięgowana. Realizacja przesyłki to prawdopodobnie 16.06 godzina 16:00 w netpunkcie

 

Był to mój pierwszy zakup części do komputera przez internet. Wszystko ok tylko już po fakcie w piątek i dzisiaj zacząłem czytać nieprzechylne opinie o podejściu do klienta oraz realizacji gwarancji oraz odstąpienia od umowy. Koszt komputera to dla mnie duży wydatek i zacząłem się martwić.

 

Zastanawiałem się nad anulowaniem zamówienia i zamówienia tego samego zestawu w X-kom o 10 zł drożej. Nie ma on tylu negatywnych opinii w internecie.

 

Mam pytanie czy opłaca się kombinować? Jestem w kropce bo będę musiał czekać na zwrot na pieniędzy. W regulaminie morele:

 

http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/

 

MOMENT ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

9. W przypadku potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji w procesie zamówienia, zgodnie z regulacjami wskazanymi w pkt 6 i 7 Regulaminu dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży na odległość pomiędzy Morele.net a Klientem.

 

Teraz jak mam status zamówienia w realizacji to już mnie obowiązuje umowa?

 

Będę do nich dzwonił w poniedziałek (bo jest weekend), ale mam czekam na Wasze odpowiedzi bo się trochę spinam.

Ja w maju zeszłego roku kupiłem komputer w morele. Po ok. 4 miesiącach zepsuła się karta graficzna. Z reklamacja nie było problemu (wymienili na nową kartę ). Jedyne na co mogę narzekać to czas. Wszystko trwało ok.3 tygodnie. Edytowane przez Compot
Link to post
Share on other sites

Akurat okres 3 tygodni wydaje się być ekspertowy w porównaniu do terminów o jakich można poczytać.

 

Z reguły widzę, że często karty padają w zestawach (są najbardziej awaryjne), na szczęście zamawiałem tam części do kompa bez karty.

 

Compot mógłbyś napisać co sie działo z Twoją kartą?

Edytowane przez MaiorZero
Link to post
Share on other sites

Akurat okres 3 tygodni wydaje się być ekspertowy w porównaniu do terminów o jakich można poczytać.

 

Z reguły widzę, że często karty padają w zestawach (są najbardziej awaryjne), na szczęście zamawiałem tam części do kompa bez karty.

 

Compot mógłbyś napisać co sie działo z Twoją kartą?

 

Po pewnym czasie w róznych momentach gry wawalało artefakty. Czasami po wlączeniu kompa niektóre fragmenty pulpitu wyswietlały sie w dziwnych miejscach.

Edytowane przez Compot
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...