MaiorZero 0 Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Mam problem. W czwartek 11.06 o 18:12. Zamówienie zostało zatwierdzone następnego dnia o 11:00 i przelałem pieniądze na konto, popołudniu wpłata została już zaksięgowana. Realizacja przesyłki to prawdopodobnie 16.06 godzina 16:00 w netpunkcie Był to mój pierwszy zakup części do komputera przez internet. Wszystko ok tylko już po fakcie w piątek i dzisiaj zacząłem czytać nieprzechylne opinie o podejściu do klienta oraz realizacji gwarancji oraz odstąpienia od umowy. Koszt komputera to dla mnie duży wydatek i zacząłem się martwić. Zastanawiałem się nad anulowaniem zamówienia i zamówienia tego samego zestawu w X-kom o 10 zł drożej. Nie ma on tylu negatywnych opinii w internecie. Mam pytanie czy opłaca się kombinować? Jestem w kropce bo będę musiał czekać na zwrot na pieniędzy. W regulaminie morele: http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/ MOMENT ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY9. W przypadku potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji w procesie zamówienia, zgodnie z regulacjami wskazanymi w pkt 6 i 7 Regulaminu dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży na odległość pomiędzy Morele.net a Klientem. Teraz jak mam status zamówienia w realizacji to już mnie obowiązuje umowa? Będę do nich dzwonił w poniedziałek (bo jest weekend), ale mam czekam na Wasze odpowiedzi bo się trochę spinam. Edytowane 13 Czerwca 2015 przez MaiorZero Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 Jak kupujesz w sklepach internetowych (niekoniecznie w morelach) to wszystko jest w porzadku w momencie wplacenia pieniedzy na konto i odebrania towaru. W momencie gdy trzeba dany produkt zareklamowac to zaczynaja sie schody i problemy. Co do moreli to rzeczywiscie w sieci jest duzo negatywnych komentarzy odnoscie reklamacji, szczegolnie w jakosci skladanych tam zestawow komputerowych. Ja osobiscie zrobilem tam zakupy lacznie na sume okolo 1000 zl i jak do tej pory na szczescie nie musialem niczego reklamowac (odpukac) Cytuj Link to post Share on other sites
MaiorZero 0 Napisano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 Ciekawi mnie samo podejście do reklamacji w x-kom. Zaniepokoiły mnie także upominania się na stronie fejsbukowej morele o zamówienia i zwrot pieniędzy. Mam taką tezę, że mniejszy sklep od morele będzie lepiej realizował reklamacje bo mniej ludzi na głowie, ale nie wiem czy to dobre myślenie. Cytuj Link to post Share on other sites
Compot 2 Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Mam problem. W czwartek 11.06 o 18:12. Zamówienie zostało zatwierdzone następnego dnia o 11:00 i przelałem pieniądze na konto, popołudniu wpłata została już zaksięgowana. Realizacja przesyłki to prawdopodobnie 16.06 godzina 16:00 w netpunkcie Był to mój pierwszy zakup części do komputera przez internet. Wszystko ok tylko już po fakcie w piątek i dzisiaj zacząłem czytać nieprzechylne opinie o podejściu do klienta oraz realizacji gwarancji oraz odstąpienia od umowy. Koszt komputera to dla mnie duży wydatek i zacząłem się martwić. Zastanawiałem się nad anulowaniem zamówienia i zamówienia tego samego zestawu w X-kom o 10 zł drożej. Nie ma on tylu negatywnych opinii w internecie. Mam pytanie czy opłaca się kombinować? Jestem w kropce bo będę musiał czekać na zwrot na pieniędzy. W regulaminie morele: http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/ MOMENT ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY 9. W przypadku potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji w procesie zamówienia, zgodnie z regulacjami wskazanymi w pkt 6 i 7 Regulaminu dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży na odległość pomiędzy Morele.net a Klientem. Teraz jak mam status zamówienia w realizacji to już mnie obowiązuje umowa? Będę do nich dzwonił w poniedziałek (bo jest weekend), ale mam czekam na Wasze odpowiedzi bo się trochę spinam. Ja w maju zeszłego roku kupiłem komputer w morele. Po ok. 4 miesiącach zepsuła się karta graficzna. Z reklamacja nie było problemu (wymienili na nową kartę ). Jedyne na co mogę narzekać to czas. Wszystko trwało ok.3 tygodnie. Edytowane 13 Czerwca 2015 przez Compot Cytuj Link to post Share on other sites
MaiorZero 0 Napisano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Akurat okres 3 tygodni wydaje się być ekspertowy w porównaniu do terminów o jakich można poczytać. Z reguły widzę, że często karty padają w zestawach (są najbardziej awaryjne), na szczęście zamawiałem tam części do kompa bez karty. Compot mógłbyś napisać co sie działo z Twoją kartą? Edytowane 13 Czerwca 2015 przez MaiorZero Cytuj Link to post Share on other sites
Compot 2 Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Akurat okres 3 tygodni wydaje się być ekspertowy w porównaniu do terminów o jakich można poczytać. Z reguły widzę, że często karty padają w zestawach (są najbardziej awaryjne), na szczęście zamawiałem tam części do kompa bez karty. Compot mógłbyś napisać co sie działo z Twoją kartą? Po pewnym czasie w róznych momentach gry wawalało artefakty. Czasami po wlączeniu kompa niektóre fragmenty pulpitu wyswietlały sie w dziwnych miejscach. Edytowane 13 Czerwca 2015 przez Compot Cytuj Link to post Share on other sites
Hipnagog 3 Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 Sklep jak sklep, nie panikuj. Każdemu się wpadki zdarzają. Co prawda jak sam zamawiałem części to przysłali mi uwaloną płytę, ale wymienili na nową. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.