Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Wakacje tuż za rogiem, więc pomyślałem aby złożyć sobie komputer do starych gierek. Interesują mnie takie tytuły jak: Diablo 1,2, TES Arena i Daggerfall, Hexen, Soul River 1,2, Thief 1, jakieś dosowe gierki z cd-a z roku '97 i '98, oczywiście to nie wszystkie. Chciałbym prosić was o pomoc jakie podzespoły będą odpowiednie. Zależy mi głownie aby siedział tam jakiś 3dfx, złącze isa też mile widziane.  System Widnows 95 lub 98, proszę też o poradę jak będzie wyglądała sytuacja z emulacją dosa na 95 i 98. Ja jestem zielony w tych sprawach (młody rocznik). Wszelkie propozycję mile widziane. Części będę szukał głównie na giełdzie. 

Link to post
Share on other sites

Kup komputer pod Windows XP. Nawet najtańsze karty graficzne obsłużą Diablo 2 bez problemu. Radeon R7 240 to aż nadto. Do tego jakiś najtańszy Intel, nawet Celeron i masz zestaw jak z muzeum. Np. G1620. W trybie zgodności nie miałem nigdy problemów ze starszymi grami.

Link to post
Share on other sites

Chodzi mi o to aby w tym komputerze były stare części. Nie wiem jakie wtedy były procki, wiem że był wtedy 3dfx i go się łączyło z inną kartą. Proszę proponować części z lat 1997-2002 (procek, ram grafika). Chciałbym aby części były starsze od : sempron 2200+, radeon 9200. Narazie czekam na propozycję, składać zacznę na początku lipca.

Link to post
Share on other sites

z tego co pamiętam to 3dfx 2,3 były juz chyba osobnymi akceleratorami 

a bodajże te 1 były jako dopalacze i wtedy dało sie połączyć 

dla pewności trzeba poszukać na necie stare dobre piękne czasy i quake 1,2 masakra jak się załączało OpenGL grafika wtedy kopa dostawała 

Edytowane przez wojciechpiwo
Link to post
Share on other sites

 

 

z tego co pamiętam to 3dfx 2,3 były juz chyba osobnymi akceleratorami 

Voodoo 2 były ostatnimi kartami 3D łączonymi z podstawową kartą graficzną 2D. Voodoo 3 i nowsze to już karty 2D/3D.