Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Superlux HMC631 - problem z jakością wykonania, reklamacja?

superlux hmc631 problem wada

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 _LoKi_

_LoKi_
  • Geek

  • 75 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 31 maj 2015 - 14:48

Witam wszystkich :)

 

Jestem (nie?)szczęśliwym posiadaczem słuchawek podanych w tytule już od trochę ponad pół roku i od jakiegoś czasu mam wątpliwości co do nich wykonania... Problemów jest kilka:

 

1. Kabel... tragedia (sztywny, plączący się), ale nie o to mi chodzi. W miejscach łączenia z pilotem odpadł, popękał i poszarpała się izolacja (po obu stronach) . Sygnał do słuchawek dociera, ale gdy się porusza kablem to można usłyszeć drobne zakłócenia. Ogólnie kabel  sprawia wrażenie jakby miał się urwać przy delikatnym szarpnięciu. Nie wiem jak mogło się to stać bo o słuchawki dbam bardzo...

 

2. Sam pilot - obudowa zaczęła trzeszczeć i ruszać się, a suwak wł/wył od mikrofonu czasem działa, a czasem nie.

 

3. Syntetyczna skóra  na nausznikach popękała. Wiem, że ona już tak ma, no ale, żeby po kilku miesiącach? Mimo ostrożnego traktowane? Błagam!

 

4. Na koniec dodam, że już po wyjęciu z pudełka w lewej słuchawce latał kawałek plastiku... jakby ktoś nimi rzucał o ściany :D

 

 

I tu nasuwa się moje pytanie: czy takie coś można reklamować? Słuchawki to nie jakieś no-name z supermarketu i trochę kosztowały. Kupiłem je w proline.pl jeśli ta informacja jest potrzebna.

 

 

Z góry dziękuję za pomoc :)    


  • 1

Spoiler

#2 Usunięty

Usunięty

Napisano 31 maj 2015 - 15:31

sęk w tym że to są słuchawki "no name"

swoją drogą superluxy to jedne z lepszych ''no name''

twoje "roszczenia'' są w tym kontekscie conajmniej niepoważne

w tym wypadku cena=jakośc wykonania, ( te słuchawki nadrabiają dzwiękiem a nie jakością wykonania, zresztą ich cena mówi sama za siebie, 200 za słuchawki szału nie robi)

 

sam posiadam superluxy, i jestem z nich zadowolony, niemnej jednak już po kilku miesiącach ich stan wizualny był daleki od pojęcia ''dobry''


  • 1

#3 Lukson

Lukson
  • Naprawiacz sprzętu Logitech.

  • 3713 postów
  • GG:8559772
  • Miejscowość:Cała Polska
  • 3DMark 06:16105 / 29922

Napisano 31 maj 2015 - 16:18

Albo jakość wykonania poleciała na łeb i superluxony się sypią albo wy TAK dbacie o sprzęt.

Moje 681 kupione prawie 2 lata temu wyglądają i działają nówki a cały czas leżą na podłodze lub innych sprzętach.
  • 0

#4 _LoKi_

_LoKi_
  • Autor tematu
  • Geek

  • 75 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 31 maj 2015 - 16:30

Lukson TAK dbam o sprzęt... Moje superluksy nigdy nie opuściły biurka i nigdy nie upadły na ziemie ani nie były o nic rzucone... Na dodatek zakładam je na stojaku :P Nie spodziewałem się, że te słuchawki zaczną się tak sypać - wiem, że nie są to perełki jakości, ale nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby ktoś narzekał, że superluksy się tak szybko sypały...

 

Czyli mam rozumieć, że reklamacja nie wchodzi w grę bo mnie wyśmieją w serwisie? To co pozostaje samodzielna naprawa (recabling na przykład)?  


  • 1

Spoiler

#5 kory2

kory2
  • Entuzjasta

  • 562 postów

Napisano 31 maj 2015 - 16:55

Mam je od ponad roku, i co się zmieniło, na razie tylko widzę drobne ryski na czarnym i srebrnym lakierowanym plastiku, a tak dalej wyglądają świetnie i nic nie pęka nic się nie psuje. Nie wiem co z nimi musiałeś robić. Używam ich codziennie ok 2 godzin i naprawdę do jakości wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń. 


  • 0

i7 4790k , ASROCK Z87 EXTREME 4 ,Zotac hybrid 1080 8gb ,4x8 GB Corsair Venegace 1666mhz, Corsair RM750 Gold, Ssd Corsair LX 256GB, Hdd WD Black 1TB, Corsair Carbide 330R, Noctua nh-u 14s


#6 Voidereles

Voidereles
  • Zapaleniec

  • 1209 postów
  • Miejscowość:Pszczyna

Napisano 31 maj 2015 - 17:02

Spróbuj zareklamować, nie zaszkodzi.


  • 0

Intel Core i5-7400Fortis 3 Malik Edition  | MSI B250 Krait | 8GB GoodRAM Play | Gigabyte GTX1050Ti | WD Red 1 TB ERFXbitumenbox | Iridium Pro 240 GB | XTR550 | LG 29UM67Freesync | DM1-Pro | Logitech K280e | Philips Fidelio X1 + AIM SC8082x LM49720 + Presonus Eris E5 | H440 White | Huawei P9 | EzBook 3S

 

„Im bardziej społeczeństwo odchodzi od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą."


#7 _LoKi_

_LoKi_
  • Autor tematu
  • Geek

  • 75 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 31 maj 2015 - 17:11

@up I myślę, że tak zrobię. Swoją drogą w proline reklamowałem już jakieś pierdoły, jak np. niedziałający mechanizm "Click" w jednym wentylatorze Enermax'a, więc jestem dobrej myśli...


  • 0

Spoiler

#8 adivxv

adivxv
  • Penetrator

  • 7793 postów
  • Miejscowość:Las Vegas

Napisano 31 maj 2015 - 17:50

wykonanie niektórych  sztuk w tym modelu woła o pomstę do nieba, jest to problem jak widać trafiający się. Sam się zastanawiam, czy ich nie wywalić z listy polecanych na czas poprawionych wersji. Nie jestem w stanie ocenić ile faktycznie felernych procentowo jest sztuk , a kompuszrocik takich danych nie mi podeśle. Zalecam ich zwrócenie, im szybciej tym lepiej. 


  • 0

Aune S16 - Final Audio Sonorous VI
Ekspert działów: Głośniki, słuchawki i urządzenia audio / Pełne zestawienie Ekspertów

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: superlux hmc631, problem, wada

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych