Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich. 
Pomimo iż facebook stał się popularnym źródłem zapytań nie można od niego oczekiwać zbyt wiele. 
Planuję złożenie sobie PC (aktualnie korzystam z laptopa). Postanowiłem od kupna klawiatury (już nie wytrzymuję jak ręce mi się na nim grzeją). Jestem programistą i zapalonym graczem (dziennie po 2h przynajmniej, bardzo często też siedzę i kodzę do 2 w nocy). I tu jest moje pytanie a raczej prośba o doradzenie. 
Planowałem kupno razer blackwidow chroma, lecz naczytałem się iż przy aktywnym pisaniu wydaje dość dużo hałasu (50db) dla porównania powiem iż to jest głośność normalnej rozmowy. Zakładam iż domownicy raczej nie byli by zbytnio zadowoleni słysząc stukanie o takim poziomie hałasu gdy im czasem przeszkadza szept.
Drugim pomysłem było razer blackwidow chroma stealth. podobno znacznie cichsze. I tu pojawia się problem gdyż nie wiem gdzie mogę ją zakupić. 
Budżet jakim operuję to <700 zł więc szału nie ma. Liczy się dla mnie wygląd. 
PS. 
Razer ponieważ już posiadam myszkę od nich i sprawuje się świetnie. (razer naga molten) i nie chcę dodatkowych oprogramowań upychać do komputera skoro już korzystam z synapsa. 

Link to post
Share on other sites

http://procpu.pl/p/1727/26235/gamdias-hermes-ultimate-klawiatura-mechaniczna-cherry-mx-brown--klawiatury-gaming-strefa-gracza.html

Bardzo dobrze wykonana klawiatura z pełnym podświetleniem, makro i magnetyczną podpórką na mx brown i do tego jest już fabrycznie wyciszona.

Edytowane przez KomaNdoRamBoo
Link to post
Share on other sites

Jeżeli tak cenisz sobie wygląd to przy Twoim budżecie możesz skierować swoją uwagę na rynek Brytyjski i spojrzeć na klawiatury od Ducky. Powinny Ciebie zainteresować. 

Jest też spora szansa na to abyś na tym poziomie finansowania, dostał dostęp do klawiatur DasKeyboard. Lecz w tym wypadku pomimo tak wysokiej ceny nie dostaniesz podświetlenia ale za to jedną z najlepszych klawiatur na rynku światowym.