Skocz do zawartości

Brak karty graficznej - zintegrowany procesor?


Recommended Posts

Cześć, chodzi mi o ten zestaw http://www.morele.net/inventory/info/uQrGmo/?utm_source=youtube.com&utm_medium=link&utm_campaign=IN_YT_TechnologyCorner

Jest bez karty graficznej, o co chodzi? Zintegrowany procesor?

 

Tutaj jest film 

który przedstawia działanie komputera, akurat była prezentowana gra " Minecraft ". Czy przez brak karty graficznej były takie " Lagi " w grze?

Procesor zastąpił tą karte i to spowodowało spadek wydajności?

Link to post
Share on other sites

 

 

Zintegrowany procesor

nie

procesor ma wbudowana kartę graficzna  dzisiejszy taki standard który powiedzmy szczerze kiepsko nadaję się do gie u intela 

natomiast wbudowana karta w procesorach amd świetnie sobie radzi z grami 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dobra, dzięki.

 

A jeśli by dołożyć kartę graficzną? Wtedy zużycie procesora rozłożyło by się na kartę i procesor w tym wypadku zaskutkowało by wzrostem fps? Minecraft w rekomendowanych wymaganiach wymaga : Procesor 2,6 ghz / 2 rdzenie więc procek powinien sobie poradzić.. Kartę za 500 zł dołożyć i będzie śmigał?

Link to post
Share on other sites

Jeszcze tak spytam, czy gtx'y wolniej czytają textury przez ich słabsza przepustowość niż readeon'y?

I Czy taktowanie pamięci też zalicza się pod przepustowość karty? Czy ma ona jakiś wpływ na fps'y w grach? Czy btw. procesor z 128 bit szyną i 700 mhz ( taktowanie rdzenia ) + 7000 Mhz ( Taktowanie pamięci ) Nadrobi przepustowość i za skutkuje to tym samym rozwiązaniem co np. 1100 mhz  ( taktowanie rdzenia ) + 5000 mhz ( taktowanie pamięci ) ?

Edytowane przez EseeY
Link to post
Share on other sites

 

 

128 bit szyną i 700 mhz ( taktowanie rdzenia ) + 7000 Mhz ( Taktowanie pamięci ) Nadrobi przepustowość i za skutkuje to tym samym rozwiązaniem co np. 1100 mhz ( taktowanie rdzenia ) + 5000 mhz ( taktowanie pamięci ) ?

Wszystko zależy od konkretnego modelu karty graficznej.

 

 

 

Jeszcze tak spytam, czy gtx'y wolniej czytają textury przez ich słabsza przepustowość niż readeon'y?

Bzdura.

Link to post
Share on other sites

A zwracać uwagę na przepustowość pamięci? Czy to coś zmienia w grach / internet ?

 

Czy Szyna danych może być mniejsza np. 128 bit a taktowanie rdzenia np. 1300 mhz.. ? Wtedy to się pokrywa np. tak samo jak przy 254 bit i 900 mhz czy ogólnie, do gier potrzeba większej szyny bitowej?

Edytowane przez EseeY
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...