Skocz do zawartości

Laptop do 2400zł -grafika i bank danych, nie do grania


Recommended Posts

Witam proszę o pomoc w dobraniu laptopa

 

od 2mieś szukam latopa do przeglądania netu, zabawy z grafiką i jako bank danych

-przeczytałem artykuły "jaki laptop do 1500itp, 2000zł itp" ale nie znalazłem wyczerpujących info. Zależy mi na dobrym wyborze na jakieś 6-8kolejnych lat dlatego ważne jest dla mnie wykonanie w tym np. trwałość zawiasów (które regularnie wymieniałem w asus 5f..) obudowa z aluminium raczej to nie ten przedział cenowy ale.. (wolał bym nowy sprzęt, żeby sprawnie i cicho pracował)

 

Szukam matrycy ok 15" led, rozdzielczość full HD (może być błyszcząca komputer raczej będzie pracował w pomieszczeniach jasnych ale matowej jeszcze nie miałem to nie mam porównania),

min2x usb3.0, wyjście hdmi, dysk ssd aby system szybko się odpalał, dedykowaną kartę graficzną nvidia; jakąś dobrą ale nie najlepszą (nie znam się, a do grania mam ps3/psvita).

Min 8gb ram 3ddr. Klawiatura nie musi mieć bloku numerycznego. Procesor i5 mile widziany lub jakiś wydajny i3 -nie znam się:)

 

Co do systemu operacyjnego to miałem viste i nie byłem z tego zadowolony, używałem win7 i było ok, win 8 nie znam więc nie wiem co wybrać..?

Jakieś dodatkowe torby, myszki itp też nie są mi potrzebne.

 

Co do firmy to nie mam uprzedzeń i tak w chinach z tych samych zespołów składane są praktycznie wszystkie laptopy. Zadowolony byłem z asusa (mam po nim osprzęt i zasilacz:)) którego używałem kilka dobrych lat i większych problemów z nim nie było, a nawet na bf2142 na nim śmigałem z podpiętym padem od psx.. ;D

 

 

pod uwagę brałem:

- Toshiba L50-B-2EQ ale grafika zintegrowana radeon i miekka obudowa,

- Lenovo thinkpad e450 ale jest mniejsza matryca do tego grafika zintegrowana,

- Asus r510 ale cena..

-?

 

Link to post
Share on other sites