Roenowy 0 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam.Postanowiłem zmienić operatora z Netii (przez której awarie we Wrocławiu już krew mnie zalewała http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/szczerbaty.gif ) na Vectrę - dwa dni temu pojawił się u mnie technik i zamontował wszystko co potrzebne. Wybrałem ofertę DL 100 Mbit/s i UL 10 Mbit/s. Facet poinformował mnie, że w ciągu 24h prędkość będzie już jak należy. Niestety, nic się nie zmieniło. http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/smile.gif Pomoc techniczna na infolinii nie potrafiła mi pomóc, aktualnie czekam po raz kolejny na technika - w międzyczasie pomyślałem, że może Wy pomożecie mi dojść do przyczyny owego problemu. http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/wink.gifPrzejdźmy do rzeczy:1. Od Vectry dostałem modem WiFi Thomson TWG 850 - na początku w ogóle nie mogłem dostać się do jego panelu przez blokadę Vectry, dopiero hard reset poskutkował.2. Przy podawaniu prędkości będę korzystał ze speedtest.net (jestem świadom, że nie jest to do końca wiarygodne źródło, jednak chyba daje jakiś ogląd na sytuację).3. Maksymalne prędkości, jakie osiągam na komputerze stacjonarnym, podłączonym do modemu kablem, to 46 Mbit/s pobierania i 4 Mbit/s wysyłania, przy pingu 26 ms. Jak widać - po kablu internet jest 2x wolniejszy niż powinien.Jak myślicie, co może być przyczyną? Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez Roenowy Cytuj Link to post Share on other sites
bololabich 1559 Napisano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Zacznijmy od tego co piszą w umowie ? Bo np przykład netia oferuje tylko szybkości do np 20Mbit czyli nie mją zdeklarowanej szybkosci jaką otrzymasz tlyko do ilu masz limit i w moim przypadku jest to ok 11Mbit a bulę za 20Mbit (ale nie narzekam bo nikt inny szybszego mi nie chciał zaoferować na mojej ulicy). Jeśli masz podobnie do tego co ja mam no to nic nie zrobisz tylko czekać do końca umowy Jeśli łączysz sie po wifi to podłącz komputer LANem bo wiadomo po kablu zawsze szybciej, może wifi nie daje rady. Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez bololabich Cytuj Link to post Share on other sites
Roenowy 0 Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 Umową się nie martwmy - mam 14 dni na odstąpienie od niej, a wiadomo, że będzie widniało na niej jak na każdej innej - DO 100 Mb. Celowałbym raczej w problem z modemem, bądź brak odpowiedniej infrastruktury w bloku. Jak pisałem w punkcie trzecim - takie prędkości osiągam przez kabel. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.