Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

 

nie wiem, czy widziałem tutaj temat odnośnie wyboru producenta w/w karty graficznej. Gdzieś wyczytałem, że ludzie polecają najbardziej od firmy EVGA. W dodatku wersja Superclocked jest w dobrej cenie, jednakże zawsze słyszałem, że najlepsze są MSI oraz GIGABYTE. Proszę o krótkie uzasadnienie, który producent będzie najbardziej opłacalny. Niestety nie mogę już dopłacać do G1, chcę kupić z Morele.net max do 1550 zł.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dochodząc do kompromisu chciałbym aby grafika była na czasie jeszcze przez jakieś 2 lata, nie wiem, jak bardzo zależy mi na chłodzeniu, w obudowie mam 4 wiatraki, w tym jeden większy z przodu. Czy różnice pomiędzy poszczególnymi firmami są znaczące, czy minimalne, różniące się tylko chłodzeniem? Nie jestem profesjonalnym informatykiem, chcę spokojnie pograć na ustawieniach bardzo wysokich lub wysokich w większości nowych gier (Nie Ultra) przy rozdziałce 1080 p. Muszę na takiej grać, bo niższe średnio wypadają na 32 calach. Jeżeli ktoś może sprawdzić na Morelach i ocenić, która będzie najlepszym wyborem w kwocie do 1550 zł byłbym bardzo wdzięczny.

Link to post
Share on other sites

Jesli chodzi o EVGA to dopiero wesje SSC i FTW sa w 100% dopracowane... Supeclocked ma "wade" fabryczna zwiazana z chlodzeniem tzn. jeden heatpipe jest wylaczony z uzycia, poczytaj na necie :) Jesli jednak nie jestes maniakiem komputerowym to pewnie nawet nie zauwazysz roznicy...

 

Co do wyboru firmy... EVGA posiada dluga gwarancje i swiety customer service. Wg mnie ASUS i MSI wybijaja sie ponad stawke jakoscia wykonania, wiec napisz dokladnie na czym ci najbardziej zalezy. Czy jest to cena, jakosc wykonania, OC itd.. 

Link to post
Share on other sites