Skocz do zawartości

Wymiana procesora w lenovo G510


Recommended Posts

A do czego laptopa używasz/ chcesz używać ?

 

Do wszystkiego po trochę;pograć też czasem lubię...

Czy na laptopa masz gwarancję musisz pamiętać że każda ingerencja  w sprzęt na gwarancji powoduje utratę gwarancji

Gwarancja jest,ale mógłbym zaryzykować-jeśli było by to sensowne...

Kupiłem taniej, bo miał rysę na obudowie więc mogę doinwestować w procka.

Link to post
Share on other sites

Wymiana będzie prosta, nie trzeba rozbierać całej obudowy żeby dostać się do "bebechów" Jeśli procesor jest kompatybilny z płytą główną to, co następuje.

 

Tu masz film, od 3.37 jest pokazane jak zdjąć chłodzenie CPU+GPU. Po zdjęciu chłodzenia masz dostęp do procesora.

Link to post
Share on other sites

Możesz wymienić bez problemu tylko na taki,który będzie pasował.Znajdź listę jakie obsługuje. Ja jestem totalnym amatorem i w swoim Asusie wymieniłem w 30 minut z 2GHz na 2,6.Dołożyłem też ram i śmiga jak rakieta bo wymieniłem też dysk na ssd. Uważam,że warto....

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Lenovo:

http://shop.lenovo.com/pl/pl/laptops/lenovo/g-series/g510/#tab-specyfikacja

Opis Lenovo G510 Procesor
  • Intel® Core™ i7-4702MQ
  • Intel® Core™ i5-4200M
  • Intel® Core™ i3-4100M
  • Intel® Core™ i3-4000M

Czyli sądząc po tym co pisze producent i5-4200m spokojnie można montować. Ale najpierw BIOS zaktualizuj sobie.

Link to post
Share on other sites

W grach nie tylko ważny jest procesor karta graficzna też jest potrzebna i to bardzo :D to tak żartem a na poważnie po co daje się w laptopach dobry procesor i słabą grafikę np, niektórzy korzystają z programów wymagających dużej mocy obliczeniowej gdzie grafika gra drugorzędną role dlatego masz I5 I SŁABY UKŁAD GRAFICZNY

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Jest to jakieś wyjaśnienie...

Ale po co dają karcie r5 m230 aż 2gb pamięci, skoro nie jest ona w stanie tego wykorzystać?