Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Jestem studentką grafiki komputerowej-2rok. Do tej pory pracowałam na laptopach i niestety, ale na tym etapie edukacji przestały dawać radę. Potrzebuje komputera, który starczy minimum na parę lat. Przyznam, że na sprzęcie kompletnie się nie znam, chciałabym złożyć komputer tak do 6tys.

 

·         Zastosowanie komputera : Renderowanie 3D(3d max); animacja(after effects); photoshop; indesign; illustrator

·         Maksymalna kwota : 5000-6000zł

·         Których części potrzebuję : wszystko-od myszki po stacje

·         Czy będę podkręcać sprzęt? : nie jestem pewna, ale fajnie, jakby była taka możliwość

·         Specjalne wymagania : możliwość rozbudowy w przyszłości

 

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Ile będzie tej obróbki video ? Monitor jakiś posiadasz ?

brak monitora. z 3d dopiero zaczynam, tutaj jestem laikiem kompletnym, ale jeżeli chodzi o animacje to wiąże ją z przyszłością, więc after będzie jednym z ważniejszych narzędzi. nad animacja 3d się jeszcze nie zastanawiałam, ponieważ dopiero zaczynam z modelowaniem i cieżko mi cokolwiek powiedzieć. wydawało mi się, że program do 3d będzie większym problemem.

 

dzięki wielkie za pomoc! :)

Link to post
Share on other sites

To zaczynamy od zera  ;).

 

http://www.morele.net/inventory/info/rnCWki/