Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Płyta i procesor współdziałająca z grafika :3

msi intel i5 z97 asrock z77 extreme4 extreme6 zestaw thermaltake

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Thhprx3

Thhprx3
  • Nowicjusz

• 2 postów

Napisano 14 kwiecień 2015 - 17:41

Witam, jestem nowym użytkownikiem owego forum. Od dłuższego czasu nurtuje mnie złożenie komputera, ale niestety nie znam się zbyt dobrze na tym, dlatego zwracam się do was :)

Karta graficzna, jaką mam zamiar zamontować to MSI R9 280x, z przyczyn osobistych wolałbym płyte główną, firmy MSI. ( MSI Z97I AC GAMING / MSI Z97 GAMING 3/5 albo Asrock z77 Extreme 4/6 ). Ale oczywiście z miłą chęcią poczytam wasze opinie na temat tych i innych płyt. Głównie interesuje mnie używanie owych komponentów do gier / pracy, ale pod uwagę dochodzi także pokręcanie całego sprzętu. Jeśli chodzi o procesor (z odblokowanym mnożnikiem to i5-3570K, i5-2500K, i5-4670K), albo zwykły i5-4460, i5-3470. Dlatego też mam dylemat czy to wszystko nie będzie się gryzło.

Zasilacz jaki będzie chodził to Thermaltake 1050W lub EVGA 1300W (w ostateczności) .

Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałe odpowiedzi :)

Użytkownik Thhprx3 edytował ten post 14 kwiecień 2015 - 17:43

• 0

#2 Hawk147

Hawk147
  • Dyskutant

• 152 postów

Napisano 14 kwiecień 2015 - 18:19

robisz cross fire ? jeśli nie to po co Ci taki mocny zasilacz ?

• 0

#3 Thhprx3

Thhprx3
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

• 2 postów

Napisano 14 kwiecień 2015 - 18:25

robisz cross fire ? jeśli nie to po co Ci taki mocny zasilacz ?

Nigdy nie wiadomo, co mi strzeli do głowy w przyszłości. Wolałbym jednak w tej chwili zasilacz zostawić w spokoju  :P​ 

• 0